بازگشت مایک کانلی و شکست نیویورک نیکس در خانه

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار دیگر رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب بین دو تیم ممفیس گریزلیز و نیویورک نیکس در ورزشگاه “مدیسون اسکوئر گاردن” شهر نیویورک برگزار شد که 96-84 به سود ممفیس پایان یافت.

مایک کانلی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو به این دیدار بازگشت و توانست 25 امتیاز نیز کسب کند. کانلی در دیدار جمعه مقابل شارلوت به دلیل زانودرد در ترکیب تیم حاضر نشد و حضور او در دیدار یکشنبه نیز مورد تردید بود، اما توانست خود را به این بازی برساند و در سومین برد ممفیس از بیست دیدار اخیرش سهیم شود.

کانلی، بازیکن گارد کهنه کار ممفیس، علاوه بر 25 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل نیز به ثبت رساند و از 17 شوت 9 تا را گل کرد.

در نیمه دوم، سلطه از آنِ ممفیس بود و با این برد، چهاردهمین باخت نیکس را رقم زد. مارک گسال 24 امتیاز و 9 ریباند به دست آورد تا ممفیس در نیمه دوم 43-54 پیش بیفتد.

نیکس که میزبان نیز بود به سیزدهمین شکست متوالی خود تن در داد تا از مجموع 28 بازی، نتیجه بسیار ضعیف 26-2 را کسب کند. آخرین برد خانگی این تیم در مقابل میلواکی در 1 دسامبر صورت گرفت.

ناکس 17 امتیاز و ماریو هزونجا 14 امتیاز به امتیازات نیکس افزودند.

هر سه بازیکنی که به واسطه تبادل با کریستاپس پورزینگیس به نیکس آمدند در دیدار دیشب حضور یافتند و موفق به کسب امتیاز نیز شدند: دی آندره جوردن 12 امتیاز و 12 ریباند، دنیس اسمیت 8 امتیاز و 6 پاس گل، و وسلی ماتیوس 5 امتیاز به ثبت رساندند.

در حال حاضرممفیس تیم چهاردم جدول کنفرانس غرب است و نیکس در قعر جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای