بازگشت مدیر جنجالی به استقلال

احتمال بازگشت آجورلو به استقلال یکی از احتمالات پیش روی آبی هاست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص کمک به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده این طور گفت:« باشگاه پرسپولیس مجوز گرفت، ولی باشگاه استقلال متأسفانه این کار را انجام نداده است. در این بین دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شده است که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده که قرار بود از همان مبلغ تأمین شود. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود ۱۱۸ میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن ۱۱۸ میلیارد تومان، ۹۳ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شده است. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده است.»

خیلی ها می گویند اگر وزارت ورزش و جوانان آجورلو را از کار برکنار نمی کرد، این مدیر بدهی استراماچونی را از هر راهی که بود تامین می کرد و پرداخت می کرد! حالا هم بحث بازگشت این مدیر به استقلال مطرح شده است.

آیا آجورلو به سمت مدیریت باشگاه استقلال بر می‌گردد؟ واقعیت این است آجورلو با حکم مدیران بالادستی برکنار شده است و بازگشت او به استقلال منتفی است. به واقع تصمیم گیرنده در مورد مدیریت آجورلو نه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بودند و نه وزیر ورزش و جوانان.

انتهای پیام/