بازیکنان موثر و خبرساز هفته آل استار در شارلوت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تعدادی از بازیکنان هفته آل استار با نمایش درخشان خود در تیتر اخبار روزنامه ها و مجلات ورزشی قرار گرفتند.

استفن کری – تیم یانیس

اگرچه کری بازیکن گلدن استیت واریرز در کالیفرنیاست، اما شارلوت نیز به نوعی خانه او محسوب می شود زیرا پدر کری، دل کری، در سال 2002 به عنوان یک بازیکن پرافتخار و پرامتیاز از تیم شارلوت هورنتس بازنشسته شد و این به این معناست که استفن در شارلوت بزرگ شده است.

کری یکشنبه نتوانست در بازی آل استار پیروز شود اما بازی خیره کننده ای ارائه داد، به ویژه پاس زیبایی که به یانیس آنته توکومپو و داد و دانک دیرهنگامی که در دقایق پایانی بازی به نمایش گذاشت.

دوین وید – تیم لبرون

دوین 37 ساله که به عنوان بازیکن افتخاری در دیدار آل استار حضور یافت در سیزدهمین و آخرین حضور خود در مسابقه آل استار حضور پررنگی از خود نشان داد. او در ده دقیقه ای که در زمین حاضر شد 7 امتیاز ، 2 ریباند و 4 پاس گل به ثبت رساند و به همراه جیمز یک الیوپ زیبا به نمایش گذاشت تا نقشی موثر در کامبک تیم لبرون ایفا کند.

جو هریس – قهرمان پرتاب سه امتیازی

شاید بتوان گفت یکی از دلایل مهمی که مانع از برنده شدن استفن کری در رقابت پرتاب های سه امتیازی شد، نمایش غیر منتظره و حیرت انگیز این بازیکن بود.

اگر بازیکنانی نظیر دوین بوکر، دمین لیلارد و یا دنی گرین در این رقابت بر کری پیروز می شدند تعجبی نداشت، اما این جو هریس، بازیکن 27 ساله بروکلین نتس، بود که کاپ قهرمانی را به خانه برد. گرچه پیروزی هریس در این رقابت به لحاظ آماری چندان چشمگیر نبود، اما توانایی او در حفظ آرامش و خونسردی در چنین رقابت مهمی تاثیربرانگیز و ستودنی بود.

کوین دورانت – برترین بازیکن

انتخاب کوین دورانت برای بازی آل استار از سوی لبرون جیمز بی دلیل نبود. کوین از 15 شوت در حین بازی 10 تا را گل کرد و 31 امتیاز گرفت که 6 پرتاب سه امتیازی را نیز دربرمی گرفت. او شوت های به موقع و موثری زد که در دیدار آل استار بسیار اهمیت داشت و دقیقا همان بازی را ارائه داد که طی دو فصل گذشته در گلدن استیت واریرز به نمایش گذاشته است.

دورانت در حالی که 6 دقیقه و 43 ثانیه به پایان دیدار باقی مانده بود و تیمش تنها دو امتیاز از حریف پیش بود هر چهار شوت خود را گل کرد و تیم لبرون را به پیروزی رساند. همین بازی زیبا و بجا باعث شد او به دنبال جایزه سال 2012 ، به دومین کاپ آل استار خود نیز دست یابد.

جان کالینز – تیم آمریکا

با این که جان کالینز در مسابقه آل استار یکشنبه شب حضور نداشت، اما این فوروارد قدرتی آتلانتا هاوکس در دو شب اول هفته آل استار نمایش های جالبی ارائه داد. او نقش پررنگی در برد جمعه شب تیم آمریکا از تیم جهان ایفا کرد.

کالینز 21 ساله شنبه شب در رقابت اسلم دانک  نیز شرکت کرد و با این که برنده نشد ولی خلاقانه ترین دانک آن شب را به نمایش گذاشت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای