بازیکنان پرسپولیس مخالف رسول پناه

در تمام دنیا بازیکنان فوتبال بخشی از درآمد خود را صرف کمک به بهداشت عمومی و یا کمک به اقتصاد باشگاه‌های ضررده خود کرده اند در کشورمان اما اینگونه نیست و تمامی باشگاه ها مجبور به پرداخت مطالبات بازیکنان هستند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پس از تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شایعاتی مبنی بر احتمال کاهش قرارداد بازیکنان به خاطر تعطیلی لیگ به گوش می‌رسد؛ البته این موج از فوتبال اروپا آغاز شد و باشگاه‌های اروپایی به دنبال راهی قانونی برای راضی کردن بازیکنان به کاهش دستمزدها هستند.
با این حال بازیکنان پرسپولیس کاملا مخالف چنین اتفاقی هستند. آنها می‌گویند در طول این فصل پول کمی از قراردادشان را دریافت کردند و حتی از فصل قبل بابت اصل قرارداد، پاداش‌ها و آپشن‌ها طلبکار هستند.

امام کاپیتان باسابقه پرسپولیسی ها مامور انتقال صحبت های بازیکنان شد سیدجلال حسینی ایتدا رو به رسول‌پناه گفت: در یک سال اخیر، فقط وعده و وعید از مدیریت باشگاه شنیده‌اند. دریافت پاداش‌هایی که در قراردادشان آمده است اما در یک سال اخیر به آنها توجهی نشده، گلایه دیگر سرخپوشان بود که قرار است به آنها رسیدگی شود.
همچنین از آنجا که سیدجلال حسینی در دوران حضورش در باشگاه سایپا زیر نظر مهرداد هاشمی کار کرده بود و نارنجی‌پوشان با مدیریت او توانسته بودند به قهرمانی لیگ برتر برسند، هر دو شناخت خوبی از یکدیگر دارند. با توجه به همین مسئله، کاپیتان پرسپولیس در این جلسه پس از شنیدن حرف‌های هاشمی، از وی خواست مانند زمان مدیریتش در سایپا عمل کند و اگر اینطور باشد، خیلی از مشکلات پرسپولیس حل خواهد شد.