بازیکن آفریقایی مدنظر استقلال در اورتون توپ زده و همبازی سامان قدوس است؛ لانسیا ترائوره آبی‌پوش می شود؟

بعد از اینکه ساشا شفر در پستی ایسنتاگرامی به صراحت اعلام کرد که مهاجم آفریقایی مد نظر باشگاه استقلال ابراهیم توره نیست، گمانه زنی‌ها برای رسیدن به نام مهاجم مد نظر باشگاه آغاز شد. حالا اما خبر می‌رسد که نام این بازیکن لانسیا ترائوره است که اگر توافقات نهایی حاصل شود او به زودی آبی پوش خواهد شد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، این بازیکن ساحل عاجی رزومه ای قابل توجه دارد و چندین سال است که در باشگاه‌های اروپایی فوتبال بازی می‌کند. آواز سال 2008 تا 2011 در باشگاه سی اف‌آر کلوژز توپ زده و پس از آن تا سال 2012 به کوبان کراسنودار پیوسته است. مقصد بعدی ترائوره آنژی ماخاچ قلعه روسیه بوده و به مدت دو فصل تا سال 2014 برای این تیم بازی کرده است. لانسیا بعد از جدایی از این باشگاه روسی با باشگاه موناکو فرانسه قرارداد بسته و سپس از طرف این باشگاه به صورت قرضی به اورتون انگلیس ملحق شده است. او در سال 2016 دوباره به صورت قرضی به زسکا مسکو پیوست و مجددا در سال 2017 با قراردادی قرضی به بازیکن اسپویتینگ خیخون رفت. او در این باشگاه هم دوام زیادی نداشت و در نهایت در همان سال 2017 راهی آمیان فرانسه شد و در حال حاضر هم همبازی سامان قدوس بازیکن ایرانی آمیان به حساب می‌آید.

ترائوره که سابه ده بازی ملی برای ساحل عاج رادر کارنامه دارد در طول 18 بازی که برای آمیان انجام داده تنها 1 گل به ثمر رسانده اما کارنامه او مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است و مذاکراتی با مدیربرنامه‌های او برای حضور در ایران انجام شده است. از آنجایی که مبلغ قرارداد این بازیکن باتوجه به گرانی دلار سنگین می شود،‌آبی پوشان عذر نیومایر و الحاجی گرو را خواستند تا بتوانند لانسیا ترائوره که دو متر و سه سانتی‌متر قد هم دارد به خدمت بگیرند.

در چنین شرایطی باید دید نتیجه این مذاکرات چه خواهد شد. شفر تاکید کرده که این بازیکن می‌تواند مثل مامه بابا تیام به استقلال کمک کند و به همین ترتیب طبق شنیده‌ها مذاکرات به صورتی جدی برای جذب این بازیکن در حال انجام است.