بازیکن سابق پرسپولیس با دختر ایرانی کانادایی ازدواج کرد

بازیکن سابق پرسپولیس در کانادا ازدواج کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ آدام همتی بازیکن اسبق پرسپولیس که عضوی از تیم رویایی برانکو در فصل 1398-1399 بود و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفت چندی پیش در کانادا با یک دختر ایرانی – کانادایی ازدواج کرد.

همسر آدام همتی پرند نام داره و اونطور که از صفحه اینستاگرامش برمیاد متولد کانادا است و با خانواده اش در این کشور زندگی می کند.

آدام همتی نوه سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون است و اتفاقاً همین آقای پدربزرگ هم باعث حضور آدام در پرسپولیس شد. ماجرای پرسپولیسی شدن آدام از زبان خودش اینگونه بود: اولین بار به ایران آمدم یک سفر تفریحی بود. با پدر بزرگم بودم که به اردوی پرسپولیس دعوت شدم. وقتی این اتفاق افتاد از من دعوت کرد که همراهش بروم و چون کلا پرسپولیسی هستیم از این فرصت استقبال کردم. برای اولین بار آقای برانکو را دیدم و صحبت این پیش آمد که فوتبال بازی می‌کنم و برانکو دعوت کرد در جلسه ریکاوری با تیم تمرین کنم.

بعد از چند جلسه تمرینی، یک بازی دوستانه داشتیم که 20 دقیقه فرصت بازی داشتم و برانکو از عملکردم خوشش آمد. بعد از آن بازی آقای خوردبین به پدربزرگم زنگ زد و گفت که برانکو قصد دارد با آدام قرارداد ببندد و متاسفانه چون در کانادا قرارداد داشتم نتوانستم امضا کنم. برانکو اصرار داشت که قراردادم را فسخ کنم و آخر فصل به ایران برگردم. دوباره یک تست 4 هفته‌ای را پشت سر گذاشتم و در اردوی اوکراین شرکت کردم و آقای برانکو تصمیم گرفت با من قرارداد ببندد و وقتی این اتفاق افتاد داستان من در پرسپولیس و فوتبال ایران شروع شد.

آدام هیچ وقت در پرسپولیس ستاره نشد و همواره در حد یک بازیکن معمولی ماند و بعد از یکی دو فصل حضور در سرخ های پایتخت یک فصل به پارس جم رفت و بعد هم یک نیم فصل کاملا ناموفق را در سومقاییت آذربایجان گذارند و وقتی فهیمد که دیگر شانسی برای فوتبالیست ماندن ندارد عطا مستطیل سبز را به لقایش بخشید و رفت کانادا و شد مشاور املاک!

انتهای پیام/