بازیکن مشهور به کدام تیم ایرانی می رود؟

اشکان دژاگه هنوز در فوتبال ایران واداران زیدی دارد اما هنوز به پیشنهاداتش جواب نداده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ۳۷ سالگی همچنان یک چهره جذاب برای اهالی فوتبال محسوب می‌شود؛ اشکان دژاگه که در سال های آخر فوتبال خود به ایران آمد و چند سال پیراهن تراکتور تبریز را برتن کرد، فصل گذشته را در فولاد خوزستان گذراند.

دژاگه که با نظر جواد نکونام به فولاد رفته بود، در زمان علیرضا منصوریان هم مهره‌ای تاثیرگذار برای قرمزهای اهوازی محسوب می‌شد. او اما قراردادش با فولاد به اتمام رسیده و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده خود دارد. از باشگاه فولاد خبر می‌رسد که منصوریان علاقه‌مند به تمدید قرارداد این بازیکن باتجربه و بزرگ است اما دژاگه که هنوز به ایران برنگشته و در آلمان بسر می‌برد، تصمیم قطعی خود را مشخص نکرده است.

کاپیتان سابق تیم ملی در ۳۷ سالگی دوست دارد همچنان به فوتبال ادامه بدهد و اگرچه از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته، اما با توجه به تجربه‌ای که دارد حضور او در هر تیمی می‌تواند جذاب و قابل توجه باشد. از این رو علاقه‌مندان به فوتبال ایران منتظر هستند تا مقصد بعدی دژاگه در فوتبال ایران را بدانند.

مسئولان فولاد مذاکراتی برای تمدید قرارداد با دژاگه داشته اند اما او پاسخ قطعی را اعلام نکرده است. گفته می‌شود یکی دو تیم دیگر از لیگ برتر هم برای جذب اشکان اقدام کرده‌اند و حالا با شرایط موجود باید دید کاپیتان سابق تیم ملی لیگ بیست و سوم را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد. دژاگه فعلا دور از ایران اتفاقات فوتبال را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کند و به زودی باید تصمیم خود را اتخاذ کند.