بازیکن پیشنهادی کی‌روش در جمع بدترین‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس

تاک اسپورت در گزارشی با ۱۰ خرید بد تیم‌های لیگ برتری در انگلیس اشاره کرد که در آن نام بازیکن پرتغالی یونایتد نیز دیده می‌شود.

به گزارش شبکه لحظه :

از ۲۶ سال پیش که لیگ برتر انگلیس راه اندازی شد، بازیکنان خوب زیادی فرصت بازی در این لیگ را به دست آوردند. البته در این بین بازیکنان ضعیفی نیز بودند که در این لیگ به میدان رفتند و هنوز بعد از سال‌ها در یادها ماندند.

به‌به بازیکن پرتغالی از سوی کارلوس کی‌روش به یونایتد پیشنهاد شد. فرگوسن تنها یک روز قبل از این که به به قراردادش را با یونایتد امضا کند این بازیکن را دید. او به هیچ وجه در یونایتد موفق نبود و بعد از انجام دو بازی و بارها انتقال قرضی به تیم‌های دیگر، از یونایتد رفت.

۱۰ بازیکن ضعیف تاریخ لیگ برتر انگلیس را در زیر می‌خوانیم:

۱۰- اریک جمباجمبا (منچستریونایتد)

یکی از بدترین خریدهای تاریخ سرالکس فرگوسن که قرار بود جانشین روی کین بزرگ شود ولی این بازیکن کامرونی بسیار ضعیف از کار درآمد.

۹- جوزی آلتیدوره (هال سیتی- ساندرلند)

مهاجم قلدر آکمریکایی که فقط یم مشکل داشت و آن هم گلزنی بود. او در دو مقطع و نزدیک به ۷۰ بازی، فقط دو گل در لیگ برتر به ثمر رساند.

۸- به‌به (منچستریونایتد)

به‌به بازیکن پرتغالی از سوی کارلوس کی‌روش به یونایتد پیشنهاد شد. فرگوسن تنها یک روز قبل از این که به به قراردادش را با یونایتد امضا کند این بازیکن را دید. او به هیچ وجه در یونایتد موفق نبود و بعد از انجام دو بازی و بارها انتقال قرضی به تیم‌های دیگر، از یونایتد رفت.

۷- مارکو بوگرس (وستهام)

بوگرس بعد از درخشش در هلند، در وستهام فقط یک بار از زمین اخراج شد و خیلی زود در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفت.

۶- یایا سانوگو (آرسنال)

این مهاجم فرانسوی در آرسنال نتوانست خوش بدرخشد و از همان اول هواداران آرسنال از او بسیار ناراحت بودند و در نهایت دوران سخت او در آرسنال خیلی زود تمام شد.

۵- وینستون بوگارد (چلسی)

بازیکنی که هفته‌ای ۴۰ هزار پوند در چلسی به جیب زد و در ۴ سال فقط ۱۱ بار برای این تیم به میدان رفت و همیشه روی نیمکت بود.

۴- یاگو آسپاس (لیورپول)

هواداران لیورپول او را به خاطر آن کرنر معروف در شکست ۲ بر صفر برابر چلسی به یاد  دارند ولی این بازیکن در مجموع یکی از ناامیدکننده‌ترین بازیکنانی بود که در این سال‌ها برای لیورپول به میدان رفت.

۳- آمائوری بیشهوف (آرسنال)

یکی از خریدهای عجیبی که آرسن ونگر در آرسنال داشت. او تنها ۲۶ دقیقه در لیگ برتر به میدان رفت.

۲- ماسیمو تائیبی (منچستریونایتد)

قرار بود این دروازه‌بان ایتالیایی جانشین پیتر اشمایکل شود و در بازی اول برابر لیورپول بهترین بازیکن زمین شد ولی در ادامه دوران کابوس وار او با خوردن گل‌های عجیب آغاز شد. او در بازی خارج از خانه برابر چلسی ۵ بار دروازه خود را باز شده دید.

۱- علی دیا (ساوتپهمتون)

رقابت برای جذب برادر زاده جرج وه‌آ مرد سال سابق آفریقا خیلی زیاد بود و در نهایت ساوتهمپتون این بازیکن را خرید. ۵۳ دقیقه در زمین مسابقه بدون هیچ هوش فوتبالی خیلی بی هدف دوید و دیگر او را در زمین فوتبال شاهد نبودیم.

منبع: تاک اسپورت