بازی‌های جهانی سیزم| پیروزی والیبال ایران مقابل هلند/ نتیجه‌ای عجیب در ست اول!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات والیبال سیزم به میزبانی چین در حال برگزاری است. والیبال ایران با هدایت فرهاد نفرزاده در نخستین مسابقه خود در این دوره از مسابقات مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. والیبال ایران در دومین مسابقه خود به مصاف کانادا رفت و توانست با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد.

شاگردان نفرزاده در سومین مسابقه خود بامداد امروز مقابل هلند قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 5، 25 بر 12، 25 بر 15 حریف خود را شکست دهند. پیروزی 25 بر 5 ایران در ست اول نتیجه‌ای است که این روزها کمتر در یک مسابقه رسمی والیبال رقم می‌خورد.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در گروه دوم مسابقات با تیم‌های کانادا، کره‌جنوبی، هلند و پاکستان همگروه است. ‌در گروه یک نیز تیم‌های برزیل، چین، ونزوئلا، فرانسه قرار دارند.

‌‌نفرانی همچون علیرضا نادی (کاپیتان)، بیژن براتی، جابر اسماعیل‌پور، مصطفی نجفی، رادین احمدی، آرمین افشین‌فر، امیر افشار، فردین قلعه‌وند، محمد علی فلاح عضو تیم نیروهای مسلح ایران هستند.

⁦⁩برنامه بازی‌های ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است:

‌ایران – پاکستان، پنج‌شنبه 2 آبان، ساعت 11

تیم ایران برای صعود از این گروه باید فردا پاکستان را شکست دهد تا پس از کره‌جنوبی دومین تیم صعود کننده باشد. پس از پایان مرحله گروهی، دو تیم برتر از هر گروه به دور بعد راه پیدا می‌کنند.

منبع: فارس