بازی با بولیوی می‌تواند به ما کمک زیادی در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا کند

گزارش اختصاصی خبرنگار شبکه لحظه در نشست خبری کارلوس کی روش قبل از بازی با بولیوی:

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بولیوی که با نظر شخصی او در پک برگزار شد، اظهار کرد: دلیل حضور ما در این نشست خبری برای اهمیت دادن و ارزش دادن به بازی دوستانه مقابل بولیوی است. مطمئنا بازی خوبی را مقابل بولیوی خواهیم داشت. واکوس و راموس بازیکنان خوب بولیوی هستند که قطعا بازی خوبی را برابر ایران انجام خواهند داد. بازی با بولیوی می‌تواند به ما کمک زیادی در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا کند

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در جام ملت‌های آسیا از تیم ملی فوتبال ایران همانند دیدار دوستانه برابر ازبکستان باز هم بازی‌های مالکانه را شاهد خواهیم بود یا خیر؟

اظهار کرد :در حال حاضر تغییرات بسیار بزرگ آنچنانی از لحاظ تاکتیکی نخواهیم داشت ولی قطعآ بازی های ما در جام ملت ها سبک متفاوتی خواهد بود،در نتیجه ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.  مطمئنا منطقی نبود که بخواهیم پایه های اصلی عملکرد تیم در جام جهانی را نادیده بگیریم. باید از آنها که در جام جهانی بودند، استفاده کنیم تا در جام ملت ها موفق شویم.بازیکنان ما مقابل پرتغال و اسپانیا و بازیکنان ستاره حریف توانستند کار بزرگی را انجام دهند. همین مهره ها را در جام ملت ها نیز استفاده خواهیم کرد. دقیقا به همین منظور ما بازی های تدارکاتی و آماده سازی مان را خواهیم داشت.