باهر: شمشیربازی با تمام افتخارات آسیایی و جهانی از ساده‌ترین امکانات هم محروم است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرزاد باهرارسباران در مورد تمرینات تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: تمرینات خوبی را تا کنون پشت سر گذاشتیم و تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی مصر آماده می‌شود. در حال حاضر دو بازیکن خوب ترکیه‌ هم در اردو حضور دارند و با ما کار می‌کنند. 

وی در مورد اینکه چرا در مسابقات مصر حضور نخواهد داشت، گفت:‌ حضور نفرات در تیم ملی به صورت انتخابی انجام می‌شود و امتیازات مسابقات اصفهان و بازی های انتخابی تیم‌ملی با هم جمع شد که من با اختلاف بسیار کمی نتوانستم برای مصر انتخاب شوم.

ملی‌پوش شمشیربازی تأکید کرد: هدف شمشیربازی ایران در مسابقات مصر کسب سهمیه المپیک است و اینکه من باشم یا نباشم مهم نیست. شانس خوبی برای حضور تیمی در المپیک داریم و باید در مسابقات مصر آن را قطعی کنیم. 

باهر ارسباران ادامه داد:‌  در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که عضو تیم ملی در المپیک باشم و به تیم ملی کمک کنم.

وی در مورد اینکه امکانات شمشیربازی قابل مقایسه با افتخاراتش نیست،‌گفت: نمی‌دانم دیگر باید چه کاری انجام دهیم مدال جام‌جهانی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را داریم اما از ساده‌ترین امکانات که یک سالن است محروم هستیم. خواسته ما زیاد نیست ما فقط امکانات می‌خواهیم امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر یک سالن در اختیار داشته باشیم و بدون دغدغه تمرین کنیم. 

منبع: فارس