بایرن مونیخ مذاکراتش را برای جذب لروی سانه از سر می‌گیرد

مدیران باشگاه آلمانی پس از مصدومیت سانه و جذب دو بازیکن جدید (کوتینیو و پریشیچ)، هنوز خواهان حضور لروی در باواریا هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ روز گذشته تصویری از سانه منتشر شد که نشان می‌دهد او دیگر برای راه رفتن به عصا نیاز ندارد.

سانه ابتدای فصل در جریان بازی کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول از ناحیه رباط آسیب دید. این مصدومیت جراحی و دوری طولانی مدت وی از میادین را در پی داشت؛ مصدومیتی که سبب شد بایرن مونیخ از خرید او منصرف شود.

باواریایی‌ها برای جبران نبود فرانک ریبری و آرین روبن، دو بازیکن دیگر را جذب کردند؛ خرید ایوان پریشیچ و انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو. با این حال این دو انتقال باعث نشده که آن‌ها از فکر خرید سانه بیرون بیایند.

بایرن مونیخ بعد از مصدومیت سانه، ابتدا تصمیم داشت گابریل ژسوس را از منچسترسیتی جذب کند. اما آن‌ها منصرف شدند و تصمیم گرفتند بار دیگر تمرکز خود را روی سانه بگذارند.

سانه تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد. او قرارداد کنونی خود با سیتیزن‌ها را تمدید نکرد تا یا خروج راحت‌تری از باشگاه داشته باشد یا در صورت تمدید بتواند باشگاه را برای افزایش حقوق تحت فشار بگذارد. نزدیک شدن به سال پایانی قرارداد، انتقال را برای بایرن مونیخ ساده‌تر و ارزان‌تر می‌کند.

در همین راستا نشریه بیلد آلمان ادعا کرده که سران بایرن مونیخ به زودی مذاکرات خود با لروی سانه را از سر می‌گیرند. بایرن مونیخ در صورت جذب سانه، از بین فیلیپه کوتینیو و کای هاورتس، یکی را به خدمت خواهد گرفت. هر دوی این بازیکنان 100 میلیونی هستند و بایرن نمی‌تواند در یک سال سه خرید نجومی انجام دهد.

جذب کوتینیو به دلیل وجود بند خرید در قرارداد کنونی در اختیار بایرن است، اما جذب کای هاورتس برای باواریایی‌ها سخت خواهد بود چرا که باشگاه‌های زیادی به دنبال ستاره جوان لورکوزن هستند؛ همچنین مدیریت باشگاه یعنی رودی فولر، رابطه خوبی با باواریایی‌ها ندارد.

خبرنگار: سامان خدایی