با انتقام تاتنهام از آرسنال، پرونده یک چهارم نهایی لیگ کاپ بسته شد

با انجام دو بازی باقی‌مانده از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دو تیم آرسنال و تاتنهام از ساعت 23:15 چهارشنبه 28 آذر در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند. پس از بازی هفته چهاردهم لیگ انگلیس، این دومی دربی شمال لندن در فصل جاری بود. درگیری و تنش‌ها در آن دیدار بر حساسیت این بازی افزوده بود.

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و در همان 20 دقیقه آغازین مزد بازی هجومیش را گرفت. اولین ضربه داخل چارچوب تبدیل به اولین گل آن‌ها شد. هیونگ مین سون روی موقعیتی که دله آلی برایش ساخت، دروازه پیتر چک را باز کرد.

بلافاصله بعد از گل آرسنال تلاشش را برای جبران نتیجه آغاز کرد. آن‌ها تا پایان بازی با 15 ضربه سعی در تهدید دروازه حریف داشتند. حاصل این 15 ضربه، تنها دو توپ در چارچوب بود.

دقیقه 58 نیمه دوم دلی آلی عملکرد خوبش را تکمیل کرد. روی پاس عمقی هری کین، آلی در موقعیت تک به تک با پیتر چک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه پیتر چک برای دومین بار باز شد. تاتنهام با همین دو گل موفق به پیروزی مقابل آرسنال شد.

در بازی همزمان چلسی با تک گل ادن هازارد در دقیقه 84 موفق شد قفل دفاع سرسخت بورنموث را باز کند. این دیدار با برتری یک صفر آبی پوشان به پایان رسید.

با این حساب چلسی و تاتنهام در نیمه نهایی جام اتحادیه به بورتون و منچسترسیتی پیوستند.

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ کاپ

طبق قرعه‌کشی که بعد از پایان بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی انجام شد، بازی‌های نیمه نهایی به شرح زیر است:

  • تاتنهام – چلسی
  • منچسترسیتی – بورتون