بحث تعاونی شدن استقلال و پرسپولیس از ده سال قبل مطرح است

واقعیت این است که بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش تعاونی بحث جدیدی نیست و در اکوسیستم بخش تعاون بیش از 10 سال است که این طرح کار علمی می شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صالحی عضو هیات مدیره نوآوری تعاون گفت: واقعیت این است که بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش تعاونی بحث جدیدی نیست و در اکوسیستم بخش تعاون بیش از 10 سال است که این طرح کار علمی می شود. در دانشگاه تهران از سال 90 کار جدی روی آن صورت می گیرد. از روی کار آمدن دولت سیزدهم با توجه به اینکه شعار آن حکمرانی مردم و واگذاری امور مردم به خود مردم بوده، در این وزارتخانه هم آقای دکتر عبدالملکی ماموریت ویژه ای را در خصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به معاونت امور تعاون داده اند. در معاونت تعاون هم تلاش کرده ایم با جمع آوری تمامی اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده و ظرفیت های قانونی کل کشور، طرح جامعی را برای واگذاری دو باشگاه به مردم فراهم بیاوریم.

وی خصوص اینکه آیا این موضوع شدنی است نیز اینطور توضیح داد: اگر فضای رسانه ای که در این چند وقتی که اصل واگذاری تعاونی این دو باشگاه مطرح شده رصد کرده باشند، ما در دنیا اتفاقا نمونه های مطرح تعاونی را مثل رئال مادرید، اوساسونا، بارسلونا، اتلتیکو بیلبائو و … در اسپانیا باشگاه هایی هستند که تحت قالب تعاونی ها مردم واگذار می شوند.

بیشتر بخوانید:
امامی فر: حذف سرخابی ها برای هواداران خیلی زجرآور است/ امیدوارم بانوان در حضور…
نامجو مطلق: حضور بانوان در جام آسیا به نفع فوتبال ایران است/حذف سرخابی ها…
رجبی: مردم از حذف سرخابی ها خوشحال هستند!/ تا کی باید سر AFC کلاه…

انتهای پیام/