بخشی: از مدعیان چیزی کم نداریم و باید قهرمان جهان شویم/ در وزن پنج کار راحت‌تری نسبت به وزن چهار دارم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیرمحمد بخشی در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو پیش از مسابقات جهانی منچستر اظهار داشت: خدا را شکر با کمک استاد عسکری، بسحاق و عبداللهی شرایط بدنی، روحی و روانی تیم ملی بسیار بالا است. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و کمک کادرفنی بهترین نتیجه را مسابقات امسال کسب کنیم.

وی تاکید کرد: قول می‌دهم این تیم با وجود جوانی بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی منچستر کسب خواهد کرد. البته هیچ تیمی را نباید در مسابقات جهانی دست کم گرفت. تلاش ما کسب بهترین نتیجه در این دوره از مسابقات است و قطعا بچه‌ها تلاش خواهند کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی اندونزی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوبت  در سال گذشته، قطعا رقبا با شناخت بیشتری مقابل شما ظاهر خواهند شد، گفت: سال گذشته در مسابقات آسیایی ویتنام به مقام قهرمانی رسیدم و در بازی‌های آسیایی نیز در دیدار نهایی مقابل “دائی هون لی” مسابقه را وا دادم و متاسفانه به مدال طلا نرسیدم. در مسابقات جهانی این دوره نیز با صلاحدید کادرفنی در وزن پنجم مبارزه خواهم کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: با حضور در وزن پنجم کار راحت‌تری نسبت به وزن چهارم خواهم داشت. البته همانطور که گفتم رقبا را دست کم نخواهم گرفت. امیدوارم در منچستر با تلاش خود و دعای خیر مردم و خانواده‌ام بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در خصوص اینکه تیم ملی توانایی کسب سومین عنوان قهرمانی جهان را دارد، گفت: این تیم باید قهرمان جهان شود. ما هیچ چیزی از روسیه و کره‌جنوبی به عنوان مدعیان قهرمانی کمتر نداریم و باید تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع:تسنیم