بدون تغییر صدرنشینی دبل هوآرو بلای جان بانوی پیر شد


به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، با اینکه صعود شاگردان آلگری به دور حذفی قطعی شده بود آنها برای صدرنشین ماندن به یک برد نیاز داشتند که یانگ بویز با نمایش خوب خود موفق به شکست دادن بانوی پیر شد ولی با توجه به شکست منچستریونایتد در مستایا آنها با جایگاه اول گروه رهسپار دور یک شانزدهم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شدند.
بعد از تلاش های یوونتوس برای گل زنی، رونالدو باید عملکرد بهتری از خود نشان می داد، ولی بعد از فرصت سوزی او کاستا هم موفق نشد تا سانتر مانژوکیج را به گل تبدیل کند.
الکس ساندرو موفق به کنترل توپ در موحطه جریمه خود نشد و همراه با خود ،بازیکن تیم میزبان را هم نقش بر زمین کرد تا دارو را مجاب به اعلام پنالتی کند و هوآرو در حالی یک صفر تیمش را پیش انداخت که از روی نقطه پنالتی صدمین گل خود را برای این تیم به ثمر می رساند.او دوباره کیفیت خود را نشان داد و در دقیقه 68 با کنترل عالی پشت مدافع کلاس جهانی یوونتوس یعنی بونوچی از قوس پشت موحطه جریمه توپ را به تور دروازه بانوی پیر نشاند.
در نهایت این دیبالا بود که با ضربه ی زیبای خود در دقیقه 80 موفق به گل زنی برای بانوی پیر شد تا این تیم کمی امیدوار شود ولی در نهایت این تیم سوییسی و میزبان بود که سه امتیاز کسب کرد.


مترجم (علیرضا الیاسی)