برانکو موافق بازگشت طارمی و هواداران مخالف!/ از رضایت نامه 2 میلیون دلاری تا تصمیم گیری بعد از جام ملت‌ها؛‌ آقای گل بعید است برگردد

شایعه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس مدتی استکه با عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس رو به رو شده است. آنها این بازیکن را عاملمحرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی قلمداد می‌کنند‌. زمانی هم که طارمیبا پایان محرومیت چهارماهه خود به هوای رفتن به فوتبال اروپا به الغرافه قطرپیوست،‌محبوبیتش بین پرسپولیسی‌ها به کمترین حد ممکن رسید. در این مدت هم هواداران از هر بهانه‌ای برای حمله به طارمی استفاده کردند. حالا هم که بحث دوباره بازگشت او به پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاده،‌ مخالف جدی این اتفاق هستند. با این حال بازگشت طارمی به پرسپولیس به همین راحتی‌ها رخ نخواهد داد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برانکو اخیرا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه پرسپولیس در جهت تقویت تیم داده است که گفته می‌شود نام یک مهاجم خارجی هم در ان قرار دارد. با این حال برانکو به هیچ عنوان مخالف بازگشت طارمی نیست و به مدیران باشگاه هم اعلام کرده اگر این بازیکن بخواهد برگردد ازحضور دوباره اش در ترکیب پرسپولیس با توجه به برنامه‌‌ای که برای قهرمان کردن تیم در آسیا دارد استقبال می‌‌کند.

با توجه به اینکه داستان موافقت برانکو با بازگشت طارمی در بین هواداران هم مطرح شده دو دستگی بزرگی بین موافقان و مخالفان بوجود آمده و برخی با اشاره به شعار معروف «هرچی برانکو بگه» اعتقاد دارند که بایدتابع تصمیم مربی کروات باشند. منتهی دسته‌ مخالفت تاکید دارند طارمی در زمان محرومیتی که خودش عامل آن بود پرسپولیس را تنها گذاشت و به هیچ عنوان دیگر حق پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد و حتی این اعتراض به مدیران باشگاه‌ هم منتقل شده است.

در شرایط کنونی اما مهدی طارمی تا دو ماه آیندهحداقل درگیر مسابقات تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. او خودش هم هیچمصاحبه رسمی درباره بازگشت به پرسپولیس انجام نداده و فعلا همه چیز در حد خبرهای غیر رسمی مطرح شده است. طارمی تا اردیبهشت سال آینده و پایان سوپر لیگ قطر باباشگاه الغرافه قرارداد دارد و اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند او را به خدمت بگیرند گویا باید فقط 2 میلیون دلار رقم رضایت‌نامه‌اش را به باشگاه قطری بپردازند کهپرداخت این رقم به هیچ عنوان از سوی باشگاه امکان پذیر نیست. با توجه به شرایط حساسی که پرسپولیس دارد هم مدیران باشگاه و مربیان نمی‌توانند تا پایان جام ملت‌های آسیا منتظر بمانند که ببینند طارمی چه تصمیمی برای بازگشت اتخاذ خواهد کرد.

به همین دلیل جذب دوباره طارمی به هیچ عنوان در اولویت‌های اصلی باشگاه و برانکو نیست و آنها تمرکز اصلی خود را روی مذاکره با گزینه‌های دیگر گذاشته اند.

قضیه وقتی جالب تر می شود که بدانید طارمی ازترس کارلوس کی‌روش هم که شده در شرایط کنونی هیچ صحبتی درباره بازگشت به پرسپولیس مطرح نمی‌کند تا موقعیت خود را در تیم ملی از دست ندهد. به هر حال بخشی از دعوایبزرگ کی‌روش و برانکو در ماه‌های اخیر موضوع جدایی طارمی از پرسپولیس بوده که سرمربی تیم ملی بارها اعلام کرده برانکو با رفتارهایی که داشت کاری کرد که طارمی در پرسپولیس نماند.

حال با توجه به کلیات مشکلات و حاشیه‌ها باید گفت که با وجود اینکه هواداران اعتقاد دارند طارمی نباید تحت هیچ شرایطی بهپرسپولیس برگردد،‌ شرایط برای بازگشت او اصلا فراهم نیست. مگر اینکه اتفاقی شبیه به معجزه رخ بدهد.  

فراموش نکنیم برانکو چند وقت قبل گفته بود قهرمان کردن تیم ملی در آسیا نباید کار چندان سختی باشد. طارمی هم در آخرین مصاحبه خود قبل از اینکه تیم ملی به قطر سفر کند بدون اینکه اشاره مستقیم به برانکو داشته باشد با کنایه گفته است:« شانس خوبی برای قهرمانی در جام ملت‌ها داریم، اما عده‌ای قهرمانی را راحت جلوه داده‌اند، در صورتی که زمانخودشان کاری نکردند. آنها در زمان خودشان می‌توانستند قهرمان جام ملت‌ها شوند، اما نشدند. به نظرم قهرمانی راحت نیست و سعی خواهیم کرد قهرمان شویم»

به خوبی مشخص است که این صحبت طارمی هم قطعا او را از پرسپولیس دورتر خواهد کرد و همه چیز همان طور که هواداران می‌خواهند پیش‌ می‌رود. طارمی دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت!