برخی‌ باعث دوریم از تیم ملی شدند/ مربیگری را با هندتجربه می‌ کنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد باقری معتمد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با وجود آسیب دیدگی شدید در المپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شدم و پس از آن به اجبار چند عمل جراحی را پشت سر گذاشتم. متأسفانه برخی افراد باعث شدند تا مدتی از تیم ملی دور شده و در نهایت نیز بحث پرداخت حقوق از سوی کمیته بین المللی المپیک و مشکلات مربوط به آن شرایط را به سمتی پیش برد که از کشور خارج شوم.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کردم، از چند کشور نیز پیشنهاد همکاری داشتم، ولی پس از مشورت با برخی اساتید و خانواده ترجیح دادم تا زیر پرچم مقدس کشورم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم. دوست نداشتم تابعیت خود را تغییر دهم و در نهایت تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزشی گرفتم.

دارنده مدال طلا و نقره جهان در خصوص تأخیر چند ساله در تصمیم به خداحافظی گفت: خیلی امیدوار بودم که با دریافت حق و حقوق خود از فدراسیون با «هوگو» تیم ملی کشور خودم باز هم در رقابتهای معتبر کسب مدال کنم. ولی برخی دوست نداشتند معتمد در تکواندو ایران باشد و سرانجام نیز قید آن را زدم.

معتمد ادامه داد: لج نکردم، حق مرا ضایع کردند و کسی در ورزش کشور هم پادرمیانی نکرد تا حق خودم را بگیرم و همین موضوع سه سال از عمر ورزشی ام را هدر داد. همانطور که گفتم خیلی‌ها دوست نداشتند موضوع من و فدراسیون به سرانجام برسد و سنگ اندازی می‌کردند.

وی در خصوص مربیگری در تیم ملی هند افزود: چند سالی است که در کشورهای مختلف به برگزاری سمینارهای آموزشی در کشورهای مختلف پرداختم و همین موضوع باعث دیده شدن من در دنیای مربیگری شد و با پیشنهاد فدراسیون تکواندو هند برای یکسال به عنوان مربی با این تیم همکاری خواهم کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن در پایان گفت: به زودی با تیم ملی هند به رقابتهای انتخابی گرنداسلم می‌رویم و پس از آن نیز یک هفته در چین تمرین کرده و اگر روادید من صادر شود به رقابتهای جهانی منچستر می‌روم و در غیر این صورت بعد از مسابقات قهرمانی جهان کار خود را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: مهر