برد ایران حریفان را دچار رعب و وحشت کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رحمان رضایی در خصوص شروع تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: به لحاظ شروع، شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم و به نظر من یکی از بهترین بازی‌های ایران در شش هفت سال اخیر بود، یک بازی فوق‌العاده تهاجمی با مالکیت خوب و اقتدار کامل هم به لحاظ نتیجه و هم نوع بازی. با توجه به اینکه بعضی از تیم‌های مدعی آسیا نتیجه نگرفتند به نظر من یک رعب و وحشتی به تن رقبای ما انداخته شد. نتیجه بازی عراق و ویتنام نشان می‌دهد که حتی ویتنام هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست، بنابراین نباید بازی‌ها را ساده گرفت و نگاه سطحی به آنها داشت، هر بازی شرایط خودش را دارد، باید بازی به بازی جلو برویم، روی این برد نباید مانور بدهیم.

وی ادامه داد: به نظر من نتیجه عربستان مقابل کره شمالی نتیجه خیلی خوبی بود، بنابراین همه اینها نشان می‌دهد امسال جام ملت‌های آسیا شگفت‌انگیز خواهد بود. با توجه به اینکه استرالیا هم در روز اول شکست خورد، می‌توان گفت هیچ بازی‌ای قابل پیش‌بینی نیست، بنابراین باید بازی به بازی جلو برویم و خیلی هم به این برد نباید اتکا کنیم، باید اجازه بدهیم  بچه‌های تیم و کادرفنی از لحاظ فکری آرامش داشته باشند و کارشان را راحت ادامه بدهند. 

رضایی افزود: رسانه‌ها و اهالی فوتبال باید سنگینی کار را از روی دوش تیم بردارند تا با خیال راحت بتوانند تمریناتشان را ادامه دهند و کارشان را پیش ببرند. 

رضایی در پاسخ به این سؤال که در بازی دوم گروه ایران، ویتنام بازی خوبی مقابل عراق انجام داد و اینکه شرایط گروه را چطور می‌بیند، گفت: من در این گروه ایران را به عنوان تیم اول می‌بینم، در حال حاضر از نظر نتیجه و گل زده شرایط خیلی خوبی داریم، در بازی دوم مطمئنا یمن با تمرکز بیشتری مقابل عراق قرار خواهد گرفت و مطمئنا محکم‌تر بازی خواهد کرد، بنابراین برای عراق بازی سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: از نظر گروهی اگر بخواهیم شرایط را درنظر بگیریم، من همچنان ایران را مدعی اول می‌دانم. اکثر بازیکنان ما تجربه کافی و بالایی دارند، هرکدام از آنها بازی‌های ملی زیادی دارند، اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، بدون شک ایران سرگروه خواهد بود. ما باید به فکر مراحل بعدی باشیم. می‌دانیم که در این مراحل بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت، باید اجازه بدهیم که بچه‌های تیم به لحاظ فکری و بدنی شرایط خوبی پیدا کنند، همه اینها باید به نحوی پیش برود که فشار و سنگینی کار از روی دوش آنها برداشته شود. 

وی در خصوص اینکه بردهای پرگل ایران در بازی‌ بعدی می‌تواند تکرار شود، گفت: من برای بازی با ویتنام بُرد با حداقل اختلاف دو گل و یا حتی بیشتر را پیش‌بینی می‌کنم، اما همانطور که گفتم، در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، ما مطمئنا ویتنام را می‌توانیم شکست دهیم، اما بازی‌ها راحت نیستند. دیدیم که فیلیپین مقابل کره جنوبی چطور بازی کرد، با اینکه اولین حضور این تیم در جام ملت‌های آسیا بود. 

منبع: فارس