برد بروکلین از فیلادلفیا در بازی آغازین پلی آف+فیلم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در اولین دیدار مرحله اول پلی آف ان بی ای، شنبه شب تیم های فیلادلفیا سونتی سیکسرز و بروکلین نتس از کنفرانس شرق به رقابت با یکدیگر پرداختند و سیکسرز که به عنوان سومین تیم برتر کنفرانس شرق صعود کرده بود به باخت 102-111 در مقابل ششمین تیم صعودکننده تن در داد.

دی آنجلو راسل بیشترین امتیاز (26) را برای نتس کسب کرد و لوورت نیز 23 امتیاز افزود. اسپنسر دینویدی 18 امتیاز گرفت و اِد دیویس نیز 12 امتیاز و 16 ربیباند به ثبت رساند.

نتس با 42 برد و 40 باخت فصل معمول را به پایان رسانده و پس از 4 سال به پلی آف راه یافته است.

جوئل امبید که حضورش در این دیدار به دلیل مصدومیت زانوی چپ مورد تردید بود توانست 22 امتیاز و 15 ریباند بگیرد اما به واسطه آسیب دیدگی از قبل، فشار و رنج زیادی را متحمل شد. او از 24 بازی آخر تیم 14 بازی را از دست داده بود.

بروکلین کوارتر اول را 22-31 برد و نیمه اول را نیز علیرغم امتیازگیری متوالی باتلر 54-62 از آنِ خود کرد. در کوارتر سوم سیکسرز با دفاع مستحکم خود فاصله امتیازات را کاهش داد. حدود دو دقیقه پیش از پایان کوارتر سوم، دیویس با گرفتن یک ریباند هجومی نتس را به برتری 78-89 رساند اما دچار آسیب دیدگی قوزک پا و مجبور به ترک زمین شد. کوارتر سوم با نتیجه 82-92 به پایان رسید.

در کوارتر چهارم دینویدی با یک لی آپ نتیجه را به 86-97 تغییر داد و به دنبال آن لوورت یک پرتاب سه امتیازی گرفت تا 8 دقیقه پیش از پایان بازی، نتس با نتیجه 86-100 همچنان پیشتاز باشد.

سیکسرز سعی داشت در دقایق پایانی فاصله را کاهش دهد و برتری را در دست بگیرد، اما با توپ لو دادن های مکرر بن سیمونز این اتفاق نیفتاد و در نهایت پیروزی نصیب بروکلین شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای