برد راکتس از ماوریکس/ هاردن به روند 30+ امتیازی خود ادامه داد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، دوشنبه شب تیم های هیوستون راکتس و دالاس ماوریکس به مصاف هم رفتند و راکتس، تیم میزبان، با نتیجه 120-104 دالاس را مغلوب کرد.

جیمز هاردن علیرغم آن که از کشیدگی عضله کتف چپ احساس ناراحتی می کرد توانست روند بازی های 30+ امتیازی متوالی خود را همچنان ادامه دهد. او از 23 شوت 9 تا را وارد سبد کرد و 31 امتیاز، 8 ریباند، 7 پاس گل و 5 توپ ربایی را به ثبت رساند.  

کار تیمی راکتس در این دیدار بسیار چشمگیر بود و علاوه بر هاردن، چهار بازیکن دیگر نیز موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند؛ از جمله جرالد گرین که بازیکن ذخیره بود توانست طی 22 دقیقه پنچ پرتاب سه امتیازی را گل کند و 19 امتیاز بگیرد.

ماوریکس پس از آن که جیلن برونسن پرتاب سه امتیازی خود را گل کرد موفق شد اختلاف 21 امتیاز را به 11 کاهش دهد و نتیجه را 3 دقیقه مانده به پایان بازی 100-109 کند اما در سه دقیقه پایانی، هاردن کنترل بازی را در اختیار گرفت تا با کسب چندین امتیاز متوالی رکورد بازی های 30+ امتیازی خود را ارتقا دهد. او با دو پرتاب آزاد و یک پرتاب سه امتیازی در دقیقه آخر در مجموع 31 امتیاز به دست آورد تا همچنان رکورد سومین روند طولانی بازی های 30+ امتیازی پشت هم در تاریخ ان بی ای را در اختیار داشته باشد.

اریک گوردون 18 امتیاز، و کریس پل و کنت فرید هر یک 17 امتیاز به دست آوردند. پل همچنین 11 پاس گل نیز به ثبت رساند و از گری پیتون، بازیکن گارد معروف که نامش در فهرست مفاخر تالار مشاهیر بسکتبال به ثبت رسیده نیز پیشی گرفت.

لوکا دونچیج، فوروارد تازه کار دالاس 21 امتیاز، 10 ریباند و 8 پاس گل به ثبت رساند؛ برنسون و هارداوی نیز به ترتیب 13 و 10 امتیاز کسب کردند.   

با این نتیجه، راکتس با 33 برد و 23 باخت تیم پنجم، و ماوریکس با 26 برد و 30 باخت تیم یازدهم جدول کنفرانس غرب هستند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای