برد راکتس از هاوکس/پایان روند 30+ امتیازی هاردن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه بازی های هفته بیستم ان بی ای دوشنبه شب دیداری بین هیوستون راکتس و آتلانتا هاوکس به میزبانی تیم هیوستون برگزار شد که با نتیجه 119-111 به سود میزبان پایان یافت.

جیمز هاردن و کریس پل روی هم رفته 48 امتیاز کسب کردند. هاردن در این بازی 28 امتیاز گرفت و به روند بازی های 30+ امتیازی خود پایان داد. او این فرصت را داشت که تعداد بازی های 30+ امتیازی خود را همچنان افزایش دهد اما ترجیح داد در دقایق پایانی ریسک نکند و از برد تیمش اطمینان حاصل کند.  

پل با 20 امتیاز، 8 پاس گل و 6 ریباند، بازی قدرتمندانه ای را به ویژه در کوارتر سوم به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در برتری 10 امتیازی تیمش در پایان نیمه سوم ایفا کرد. غیر از هاردن و پل چهار بازیکن دیگر راکتس امتیازات دو رقمی کسب کردند که از آن جمله می توان به اریک گوردون (16 امتیاز) اشاره کرد که با کنت فرید تعویض شد و به بازی آمد. فرید نیز پیش از آن که تعویض شود 13 امتیاز و 10 ریباند گرفت.

برای هاوکس، تِری یانگ با 8 پرتاب سه امتیازی از 12 پرتاب، 36 امتیاز کسب کرد و 8 پاس گل نیز داد، اما راکتس توانست در برابر بازی زیبا و مقتدرانه این گارد تازه کار آتلانتا تاب بیاورد. جان کالینز نیز 20 امتیاز و 12 ریباند گرفت.

هیوستون راکتس (41-20) در حال حاضر تیم پنجم جدول کنفرانس غرب است و آتلانتا هاوکس (25-35) رتبه هشتم کنفرانس شرق است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای