برد رپترز از پلیکانز در وقت اضافه با درخشش سیاکم و فن فلیت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر بازی آغازین فصل 20-2019 NBA، بامداد امروز تورنتو رپترز قهرمان فصل پیش موفق شد با بازی درخشان سیاکم و فن فلیت، نیو اورلیان پلیکانز را با نتیجه 122-130 مغلوب سازد.

در این دیدار تماشایی، پاسکال سیاکم و فرد فن لیت هریک با 34 امتیاز بیشترین امتیاز را برای رپترز کسب کردند. سیاکم علاوه بر آن موفق به ثبت 18 ریباوند و پنج پاس گل نیز شد. او که با مبلغ 130 میلیون دلار قرارداد خود را تا چهار سال دیگر با رپترز تمدید کرده در بازی اول فصل نشان داد که اعتماد رپترز به او بی پشتوانه نبوده است. اما باید دید آیا با رفتن کوای لئونارد، او همچنان در ادامه لیگ درخشان خواهد بود یا خیر.

در آن سوی میدان برندن اینگرام با 22 امتیاز، مرد شماره یک پلیکانز شد. پلیکانز در این بازی 42 درصد از شوت های سه امتیازی خود را در سبد نشاند؛ این در حالی است که رپترز 35 درصد شوت سه امتیازی موفق داشت. اما پلیکانز در بازی اول مشکل دفاع داشت و علیرغم شلیک های سه امتیازی زیاد و پاسکاری های متعدد نتوانست جلوی مدافع عنوان قهرمانی ایستادگی کند. البته این نکته را نیز باید مدنظر داشت که بازی مقابل قهرمان NBA کار آسانی نیست.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: CBS Sports