برد سیکسرز با درخشش امبید / سیکسرز 1-1 نتس در دور اول پلی آف

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز و بروکلین نتس دوشنبه شب برای دومین بار در دور اول پلی آف به مصاف هم رفتند و این بار سیکسرز با برد 123-145 پیروزی را از آنِ خود کرد تا دو تیم در مرحله اول پلی آف در تعداد بردها و باخت ها 1-1 برابر شوند.

این سیزدهمین بار در تاریخ ان بی ای است که یک تیم حداقل 145 امتیاز در پلی آف کسب کرده است. در سال 1990 بوستون سلتیکس در مقابل نیورک نیکس 157 امتیاز به دست آورده بود.

بن سیمونز با 18 امتیاز، 12 پاس گل و 10 ریباند دومین تریپل دبل خود در پلی آف را به ثبت رساند و از این لحاظ به ویلت چمبرلین و چارلز بارکلی پیوست تا این سه نفر تنها بازیکنان سیکسرز باشند که در پلی آف به تریپل دبل های متعدد دست یافته اند.

نیمه اول 64-65 به سود فیلادلفیا پایان یافت اما این تیم موفق شد در کوارتر سوم یک رکورد به جا بگذارد زیرا توانست تنها در یک کوارتر در مرحله پلی آف 51 امتیاز کسب کند؛ به این ترتیب، سیکسرز رکورد لس انجلس لیکرز در سال 1962 را نیز پشت سر گذاشت؛ در مقابل، تیم حریف به کسب 23 امتیاز در کوارتر سوم اکتفا کرد و فاصله امتیازات دو تیم افزایش چشمگیری یافت.

جوئل امبید با 23 امتیاز و 10 ریباند یک دبل دبل برای سیکسرز به ثبت رساند. حضور امبید در این دیدار نیز همچون دیدار قبلی به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ مورد تردید بود اما او علیرغم این وضعیت در هر دو مسابقه حاضر شد. امبید که در دیدار پیشین تا حدی زیادی توسط جرد دودلی مهار شده بود در این بازی به حدی موثر و درخشان بود که نتس پاسخی برای حرکات درخشان او نداشت و می توان گفت که این امبید بود که اجازه نداد نتس به پیروزی 0-2 در پلی آف دست یابد. او در پایان بازی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

چند بازیکن دیگر از سیکسرز نیز امتیازات دورقمی کسب کردند که از میان آنان می توان به توبیاس هریس (19 امتیاز) و جی جی ردیک (17 امتیاز) اشاره کرد. سیکسرز در این دیدار 56.1 درصد از شوت های خود را داخل سبد جای داد.

برای نتس، اسپنسر دینویدی و دی آنجلو راسل به ترتیب 19 و 16 امتیاز گرفتند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای