برد لیکرز از اسپرز / دومین تریپل دبل لبرون جیمز رقم خورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته دوم از رقابت های NBA، بامداد امروز (دوشنبه) لس آنجلس لیکرز با نتیجه 96-103 میزبان خود سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و به پنجمین برد پیاپی خود رسید.

لیکرز که در فصل قبل آمادگی چندانی از خود نشان نداد، در این فصل در اقتداری بی چون و چرا به سر می برد و صرف نظر از باخت در دیدار اول مقابل کلیپرز، همه دیدارهای بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

این اولین باخت خانگی اسپرز از ابتدای این فصل بود.

امتیازآورترین بازیکنان

لبرون جیمز با 21 امتیاز، 11 ریباند و 13 پاس گل موفق به ثبت دومین تریپل دبل متوالی خود در این فصل شد و بالاترین امتیاز را برای لیکرز کسب کرد. پس از او، اوری بردلی با 16 امتیاز و کالدول-پاپ و دوایت هوارد هریک با 14 امتیاز بیشترین امتیازات را کسب کردند. دوایت با گرفتن 13 ریباند یک دبل دبل هم ثبت کرد.

برای اسپرز، دیونته موری با 18 امتیاز، 11 ریباند و 4 پاس گل بیشترین امتیاز را گرفت و یک دبل دبل به ثبت رساند. او در کوارتر چهارم به تنهایی طی هفت دقیقه 16 امتیاز متوالی کسب کرد.

نیمه نخست

لیکرز کوارترهای اول و دوم را به ترتیب 25-26 و 18-30 برد و با پیروزی در نیمه نخست با نتیجه 43-56 زمین را به سوی رختکن ترک کرد.

نیمه دوم

در نیمه دوم، اسپرز سعی کرد کامبک کند و کوارتر سوم را 21-29 برد و از فاصله کاست. اما کوارتر چهارم 24-26 باز هم به سود لیکرز به پایان رسید تا این تیم برنده نهایی این دیدار باشد.

در دیدار بعدی، اسپرز مقابل آتلانتا هاکس قرار می گیرد و لیکرز نیز برای رویارویی با بولز به شیکاگو سفر می کند.

در حال حاضر لس آنجلس لیکرز (1-5) رتبه نخست و سن آنتونیو اسپرز (2-4) رتبه پنجم جدول کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده اند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت