برد ناگتس از اسپرز با طوفان جمال موری در کوارتر چهارم

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دیدار دوم دنور ناگتس و سن آنتونیو اسپرز از کنفرانس غرب در دور اول پلی آف سه شنبه شب در دنور برگزار شد و ناگتس، تیم میزبان، با نتیجه 105-114 اسپرز را مغلوب کرد تا دو تیم تا این مرحله به تساوی 1-1 برسند.

جمال موری 24 امتیاز برای دنور گرفت که 21 امتیاز آن را تنها در کوارتر چهارم کسب کرد. نیکولا یوکیچ 21 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس گل به ثبت رساند و پل میلساپ نیز 12 امتیاز افزود.  بدین ترتیب دنور که 19 امتیاز از حریف عقب بود توانست در کوارتر چهارم ریتم خود را پیدا کرده، با یک نمایش طوفانی ورق را برگردانُد و پیروز این دیدار شود.

موری که هشت پرتاب اول خود در این بازی را هدر داده بود، در کوارتر چهارم شور و انگیزه لازم را پیدا کرد و با چند پرتاب موفق پی در پی، دنور را 97-99 پیش انداخت. پس از آن که دروزان بازی را به تساوی کشاند، موری با یک شوت دیگر و همچنین یک پرتاب آزاد که در 4 دقیقه پایانی و در اثر خطای گِرِگ پاپوویچ، مربی اسپرز به دست آمد دوباره ناگتس را به برتری 99-102 رساند. طوفان دنور در کوارتر چهارم همچنان ادامه یافت تا این که با دو پرتاب سه امتیازی موری، پیروزی ناگتس قطعی شد.

دمار دروزان و لامارکوس آلدریج به ترتیب 31 و 24 امتیاز برای اسپرز به دست آوردند.

دیدار سوم این دو تیم جمعه در سن آنتونیو برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای