برد کلیپرز از ماوریکس با بازی موثر کوای لیونارد و پل جرج / پیروزی آسان ناگتس بر ویزاردز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته ششم از رقابت های NBA، بامداد امروز (چهارشنبه) دو دیدار برگزار شد که طی آن لس آنجلس کلیپرز با نتیجه 99-114 دالاس ماوریکس را شکست داد و دنور ناگتس با نتیجه 104-117 از سد واشینگتن ویزاردز گذشت.

لس آنجلس کلیپرز 114-99 دالاس ماوریکس

در اولین دیدار امروز (چهارشنبه) لس آنجلس کلیپرز موفق شد بر میزبان خود دالاس ماوریکس چیره شود.

کلیپرز برای اولین بار از نوامبر 2016 توانست ماوریکس را در دالاس ببرد. تیم لس آنجلسی با این پیروزی توانست تعداد بردهای پی در پی خود را به رقمِ شش برساند و پایان بردهای متوالی پنج گانه ماوریکس را رقم بزند. این اولین باخت خانگی دالاس از 8 نوامبر بود.

کوای لیونارد با 28 امتیاز و پل جرج با 26 امتیاز و شش توپ ربایی بیشترین امتیاز را برای کلیپرز گرفتند. این دو بازیکن اولین بار بود که در یک دیدار خارج از خانه کنار هم بازی می کردند و به طور کلی چهارمین بار بود که به عنوان هم تیمی در کنار یکدیگر ظاهر می شدند.

برای ماوریکس، لوکا دونچیچ با 22 امتیاز و هشت ریباند، و کریستاپس پورزینگیس با 15 امتیاز و 10 بورد موثرترین بازی را برای تیمشان انجام دادند.

بدین ترتیب لس آنجلس کلیپرز (5-13) در جایگاه سوم جدول کنفرانس غرب ایستاد و دالاس ماوریکس (6-11) یک پله پایین تر در جایگاه چهارم جدول مذکور قرار گرفت.  

واشینگتن ویزاردز 104-117 دنور ناگتس

در دومین دیدار امروز، دنور ناگتس  توانست به یک برد آسان مقابل واشینگتن ویزاردز با نتیجه 104-117 و همچنین ششمین برد پیاپی خود دست یابد.

نیکولا جوکیچ با 20 ریباند و 8 امتیاز و جرمی گرنت با 20 امتیاز بازی موثری را برای دنور به نمایش گذاشتند.

برای واشینگتن، جردن مک ری با 21 امتیاز و 4 ریباند بالاترین امتیاز را کسب کرد.

با این نتایج، دنور ناگتس (3-13) رتبه دوم جدول کنفرانس غرب را از آن خود کرد و واشینگتن ویزاردز (10-5) درجایگاه دهم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت