برد کلیپرز از واریرز در بازی دوم پلی آف/ بزرگترین کامبک NBA از سال 2000

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دوشنبه شب برای دومین بار در دور اول پلی آف دو تیم لس انجلس کلیپرز و گلدن استیت واریرز از کنفراننس غرب در اوکلند در تقابل با یکدیگر قرار گرفتند. کلیپرز که در بازی قبلی شکست خورده بود در نهایت بهت و حیرت با یک کامبک شگفت آور این بازی را با نتیجه 131-135 به سود خود پایان داد تا دو تیم تا این مرحله از پلی آف 1-1 شوند.

لو ویلیامز با کسب 36 امتیاز و 11 ریباند یک دبل دبل برای کلیپرز به ثبت رساند و نقش مهمی در کامبک این تیم ایفا کرد. علاوه بر او لندری شمت، بازیکن تازه کار تیم، نیز با پرتاب سه امتیازی خود در 16 ثانیه پایانی، در جنگندگی تیم و بازگشت به بازی بسیار موثر واقع شد. هرل با 25 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل دیگری را برای کلیپرز ثبت نمود. بازیکنان دیگری ازکلیپرز از جمله دنیلو گالیناری (24 امتیاز) و بورلی (10 امتیاز) نیز امتیازات دورقمی کسب کردند.

گلدن استیت با یک شروع طوفانی نیمه اول را 50-73 از آنِ خود کرد اما کلیپرز که در مقطعی از بازی 31 امتیاز از حریف عقب افتاده بود توانست در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب 44 و 41 امتیاز کسب کند و موفق شد با یک کامبک تاریخ ساز، تیم اول کنفرانس غرب را مغلوب خود سازد. این کامبک را می توان بزرگترین کامبک ان بی ای از سال 2000 به بعد در نظر گرفت.

این اولین شکست واریرز در هشت بازی اخیر پلی آف آنان بود.

دی مارکوس کازینز، بازیکن سنتر واریرز، که در دومین بازی پلی آف زندگی ورزشی خود حضور می یافت در کوارتر اول مصدوم شد و بازی را از دست داد.

برای واریرز، استفن کری 29 امتیاز گرفت که 11 امتیاز آن در سه دقیقه پایانی نیمه اول به ثبت رسید. دورانت ، لونی، تامپسون و دریموند گرین نیز به ترتیب 21، 19، 17 و 14 امتیاز کسب کردند.

دیدار سوم و چهارم این دو تیم به ترتیب در روزهای پنج شنبه و یکشنبه در لس انجلس برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای