برنامه پرسپولیس برای شکستن رکورد مجیدی

سرخ‌ها برای کاهش اختلاف امتیاز با رقیب سنتی چاره‌ای جز بردن استقلال ندارد تا بتواند قهرمانی‌های پرسپولیس به عدد خاطره انگیز هواداران برساند و نماد «۶» را تا همیشه برای این تیم کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حساسیت دیدار با استقلال تهران نه تنها برای هواداران پرسپولیس همچون همیشه شده است بلکه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه نیز توجه ویژه ای به این بازی دارند تا بتوانند طلسم شکست ناپذیری فرهاد مجیدی با استقلال در فصل جاری را بشکنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا عصر چهارشنبه بین ۱۲ الی ۱۸ درصد از قرارداد تمام اعضای تیم را به حساب آنها واریز می‌کند تا دیگر خبری از دلخوری آنها به خاطر مشکلات مالی نباشد. یحیی گل محمدی هم قصد دارد ترکیب متفاوتی را نسبت به بازی قبلی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین کند تا بازیکنانی که نیمکت نشینی بودند با انرژی بیشتری برای دربی آماده شوند.

تلاش همه جانبه پرسپولیس برای بردن استقلال تهران در حالی بیشتر از قبل به چشم می‌آید که بردن احتمالی استقلال نه تنها فاصله بین دو تیم را کاهش می‌دهد بلکه رکورد نباختن استقلال در فصل جاری را خاتمه می‌دهد تا یحیی بتواند برای دومین بار فرهاد مجیدی را شکست دهد و خاطرات تلخ باختن از این تیم در ضربات پنالتی را راموش کند.

بیشتر بخوانید:
سرمربی سابق پرسپولیس کرونا گرفت
پاشازاده: دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند
دربی اولی‌های تیم فوتبال پرسپولیس

انتهای پیام /