برگزاری آخرین اردوی تیم ملی هندبال در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال در تالار هندبال برگزار شد.

آخرین اردوی پیش از اعزام تیم ملی هندبال کشورمان عصر امروز در تالار هندبال برگزار شد در تمرین امروز برای نخستین بار پس از یک سال و نیم تعداد زیادی از رژگونه ها حضور داشتند و تیم ملی هندبال کشورمان قرار است فردا صبح عازم قطر شود تا در اردوی تدارکاتی در این کشور شرکت کند آنها همچنین قرار است به تیم ملی قطر و تیم‌های باشگاهی این کشور هم بازی دوستانه داشته باشند

بیست و پنج ملی‌پوش تیم ملی کشورمان را در قطر همراهی می کنند که دو تن از آنها یعنی سعید برخورداری و سجاد استکی در قطر به تیم ملی کشورمان ملحق می شوند همچنین سرمربی تیم ملی یعنی علیرضا حبیبی هم مستقیماً به قطر می رود.

در تمرین امروز که تمرین شاداب و خوبی هم بود علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال هم از نزدیک نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان بود و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

گفته می‌شود قرار است تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان اردوی قطر برای برگزاری یک اردوی دیگر به ترکیه یا تونس برود البته در صورتی که این اردوها قطعی نشود ملی‌پوشان به ایران بازمی گردند تا در تهران تمرینات شان را پیگیری کنند.

تیم ملی هندبال کشورمان باید زرع اواخر بهمن ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که به میزبانی کویت برگزار می‌شود حاضر شود .