بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی هیوستون راکتس – گلدن استیت واریرز (نیمه نهایی کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی هیوستون راکتس و گلدن استیت واریرز در نیمه نهایی کنفرانس غرب

واریرز با نتیجه ی 113 – 118 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی راکتس و واریرز :

شرح بازی:

کوارتر اول

در کوارتر اول این بازی هر دو تیم در حمله عملکرد کم دقتی داشتند. درخشش تامپسن برای گلدن استیت این تیم را در بازی نگه داشت تا عملکرد ضعیف کری و خطاهای او در دقایق آغازین این دیدار زیاد به ضرر میهمان نشود. راکتس با نتیجه 28-27 این کوارتر را به سود خودش به پایان برد.

کوارتر دوم

در کوارتر دوم باز هم این تامپسن بود که برای گلدن استیت امتیاز آوری میکرد و توانست اختلافی 8 امتیازی به سود تیمش ایجاد کند اما دفاع ضعیف گلدن استیت در دقایق پایانی این کوارتر به میهمان اجازه کم کردن اختلاف داد تا این کوارتر با نتیجه 29-30 به پایان برسد و نیمه اول با نتیجه 57-57 مساوی شود.

دریماند گرین - کلی تامپسن

کوارتر سوم

با آغاز نیمه دوم باز هم این راکتس بود که توانست با عملکردی خوب در حمله پیش بیوفتد اما حملات حساب شده گلدن استیت و بازی بهتر استفن کری به نسبت نیمه اول این تیم را در بازی نگه داشت. کوارتر سوم با نتیجه 30-25 به سود راکتس به پایان رسید.

کوارتر چهارم

کوارتر چهارم در حالی آغاز شد که میزبان با 5 امتیاز اختلاف پیش بود اما رفته رفته درخشش استفن کری در حملات در کنار عملکرد خوب کلی تامپسن ضمن جبران اختلاف کوارتر قبل گلدن استیت را پیش انداخت. خطا های پر تعداد بازیکنان راکتس و حملات از دست رفته آن ها در لحظات حساس باعث شد گلدن استیت یک کامبک در کوارتر چهارم به این دیدار داشته باشد و جشن صعود را در تویوتا سنتر تکزاس بگیرد. کوارتر چهارم با نتیجه 26-36 به سود گلدن استیت به پایان رسید.

در حالی که در نیمه اول این دیدار استفن کری دومین نیمه بدون امتیاز دوران بازی خودش در پلی آف ها را تجربه کرد در نیمه دوم با کسب 33 امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خودش در یک نیمه یک بازی در پلی آف NBA را بدست آورد.