بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و پورتلند تریل بلیزرز(فینال کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه. خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و پورتلند تریل بلیزرز در فینال کنفرانس غرب

واریرز با نتیجه ی 114 – 111 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی واریرز و بلیزرز:

ترکیب ابتدایی دو تیم:

گلدن استیت وریرز: دریماند گرین، آندره ایگودالا، اندرو بوگوت، کلی تامپسن، و استفن کری.

پورتلند تریل بلیزرز: ماریس هارکلس، الفاروق امینو، انس کنتر، دیمین لیلارد، و سی‌جی مک‌کالم.

شرح بازی:

کوارتر اول

در کوارتر اول، دریماند گرین نخستین امتیازهای بازی را برای گلدن استیت وریرز ثبت کرد. پورتلند در ابتدای بازی نشان داد که قصد دارد شکست بازی اول را جبران کند و با دو سه امتیازی از سی‌جی مک‌کالم از وریرز پیس افتاد. در یک صحنه، انس کنتر که به زیر سبد گلدن استیت نفوذ کرده بود توسط گرین بلاک شد و سپس استفن کری با یک لی‌آپ برای تیم خود امتیاز کسب کرد تا هواداران حاضر در اوراکل آرنا به وجد بیایند. با وجود آنکه وریرز توانس در دقیقه آخر کوارتر اول بازی را به تساوی بکشاند، گلدن استیت وریرز کوارتر اول را 29-31 به پورتلند تریل بلیزرز واگذار کرد.

کوارتر دوم

هر دو تیم در ابتدای کوارتر دوم توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردند و پورتلند با اختلاف اندک به پیشتازی خود ادامه می‌داد. در اواسط کوارتر دوم جوردن بل با کسب چند امتیاز برای وریرز، اختلاف را به حداقل رساند. اما پس از آن، هماهنگی بالای بازیکنان پورتلند در زمین به آنها کمک کرد تا اختلاف با گلدن استیت دو رقمی شود. در ادامه، پرتاب‌های سه امتیازی، دیمین لیلارد و ست کری، برادر استف کری، موجب شد تا نیمه نخست با حساب 65-50 به نفع پورتلند تریل بلیزرز به پایان برسد.

کوارتر سوم

در کوارتر سوم اما، آتش‌بازی گلدن استیت وریرز و استفن کری آغاز شد. شوت‌های سه امتیازی کری و کلی تامپسن اختلاف 15 امتیازی بین دو را کاهش داد. پس از آن بود که وریرز موفق شد فرم تیمی فوق‌العاده خود را مجددا پیدا کند. امتیازات کسب شده توسط دریماند گرین و آندره ایگودالا، اختلاف را به تنها یک امتیاز کاهش داد. پس از یک لی‌آپ توسط مک‌کالم، شوت سه امتیازی کلی تامپسن، برتری در امتیازات را برای گلدن استیت وریرز به ارمغان آورد. تا پایان کوارتر سوم، وریرز موفق شد با اختلاف اندک، برتری خود را حفظ کند.

کوارتر چهارم

کوارتر چهارم با عملکرد خوب بازیکنان پورتلند تریل بلیزرز آغاز شد. این عملکرد خوب موجب شد تا در دقیقه چهارم کوارتر چهارم، نتیجه 108-100 به نفع پورتلند باشد. پس از آن، درخشش تمام بازیکنان گلدن استیت اختلاف را کاهش داد. در فاصله یک دقیقه مانده به پایان، شوت سه امتیازی ست کری مجددا باعث شد تا پورتلند جلو بیفتد اما پس از آن، کسب امتیاز توسط وریرز، گلدن استیت را در آستانه پیروزی قرار داد. در ثانیه‌های پایانی کوارتر چهارم، دیمین لیلارد که قصد داشت با یک شوت سه امتیازی نتیجه را به نفع پورتلند تغییر دهد، با دفاع بی‌نظیر ایگودالا مواجه شد تا گلدن استیت وریرز بازی دوم فینال کنفرانس غرب را 114-111 از پورتلند تریل بلیزرز ببرد.