بمباران نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی در راه است

فرهاد مجیدی قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی امارات ستاره های ایرانی را به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ فرهاد مجیدی بعد از آنکه پیشنهاد حضور در تیم الاتحاد کلبا را پذیرفت، به دنبال جذب چند بازیکن از جمله علی قلی‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده و شهریار مغانلو بود که به خواسته‌های خود نرسید و نتوانست از حضور بازیکنان ایرانی در فهرست تیم خود بهره ببرد. گفته می‌شود که در بازار تابستانه کنونی هم هدف مجیدی چند جذب بازیکن ایرانی است و نیم‌نگاهی به جذب 3 بازیکن با سابقه بازی در لیگ برتر ایران دارد. البته که به نظر می‌رسد که کلبایی‌ها برای جذب بازیکنان موردنیاز مجیدی کار سختی را در پیش دارند.

مهدی قایدی که این روزها تحت قرارداد باشگاه شباب‌الاهلی امارات است، یکی از گزینه‌های موردنظر فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله الاتحاد کلبا است که البته استقلال هم خواهان جذب قایدی است و همین مسئله باعث شده تا انتقال این وینگر خوش‌تکنیک به جمع شاگردان مجیدی پیچیده شود. گفته می‌شود که در کنار قایدی، به مانند فصل گذشته بازهم فرهاد مجیدی به دنبال جذب شهریار مغانلو است. بعد از جذب کاوه رضایی، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر، شایعات زیادی درباره آینده کاری مغانلو در سپاهان به گوش می‌رسد و در صورت ارائه پیشنهادی مناسب، حضور این مهاجم بلندقامت در جمع شاگردان فرهاد مجیدی دور از ذهن نیست.

رافائل سیلوا هم که قراردادش را با استقلال فسخ کرده و دیگر تمایلی به ادامه همکاری با آبی‌پوشان پایتخت ندارد، دیگر گزینه موردنظر مجیدی برای تقویت فهرست تیمش است. سیلوا که در دوره مجیدی به فهرست تیم استقلال اضافه شد، عملکرد خوبی را در دو فصل گذشته در جمع آبی‌پوشان پایتخت داشت و حالا گفته می‌شود که مجیدی باتوجه به آزاد بودن شرایط جذب رافائل سیلوا، از مدیران باشگاه اماراتی خواسته تا با این مدافع برزیلی وارد مذاکره شوند و احتمال جذب سیلوا هم وجود دارد.

انتهای پیام/