بهتاش فریبا: استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد باید 13-14 بازیکن بزرگ جذب کند

از نظر من این تیم هنوز هم شانس نایب قهرمانی دارد و راهش را درست می‌رود. مثلاً شنیدم مجیدی یکی از بازیکنان را کنار گذاشته آن هم در شرایطی که دو مدافع وسطش را نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : نساجی تمام زوایا را به روی استقلال بسته بود و شما دیدید حتی به وریا غفوری که بعد از کرونا هنوز شرایط آمادگی خوبی را پیدا نکرده اجازه موقعیت‌سازی نداد. استقلال در خط دفاع موقعیت‌های زیادی به نساجی داد و فکر می‌کنم تنها بازیکنی که در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته مسعود ریگی است.

وی افزود : از نظر من این تیم هنوز هم شانس نایب قهرمانی دارد و راهش را درست می‌رود. مثلاً شنیدم مجیدی یکی از بازیکنان را کنار گذاشته آن هم در شرایطی که دو مدافع وسطش را نداشته است. این کار یعنی استقلال روی اصول پیش می‌رود اما در هر صورت در برخی از بازی‌ها هم نباید به سادگی امتیاز از دست داد.استقلال باید به دنبال بازیکنانی باشد که بزرگ و ملی پوش باشند. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود بدون تعارف نیاز به 13-14 بازیکن بزرگ و ملی‌پوش دارد. شنیده‌ام مدیران باشگاه قراردادهای خوب مالی بسته‌اند که می‌شود از این راه بازیکنان بزرگی را جذب کرد.

بیشتر بخوانید :

بهتاش فریبا : داور جاهایی سوت می زد که اعصاب بازیکنان بهم می ریخت

فریبا : ترفند های نکونام جواب داد/ داور فشار را روی استقلال بالا برد

بهتاش فریبا : جان مردم مهم است یا قهرمانی؟