بهمن طهماسبی: نمی‌دانم دلیل مجیدی برای وارد کردن مطهری در دو دقیقه پایانی چه بود

نمی‌دانم دلیل مجیدی برای وارد کردن مطهری در دو دقیقه پایانی چه بود! اصلا دو دقیقه به چه دردی می‌خورد؟ شاید فرهاد فکر می‌کرد بازی ۱۰ دقیقه وقت اضافه دارد ولی باز هم نباید این کار را می‌کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهمن طهماسبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: واقعاً از دست ژستد حرص خوردیم او در این چند بازی اخیر به ویژه در دربی، موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست داد. البته او مهاجم خوبی است ولی کاملاً مشخص است که روی فرم نیست. با آن قد و قامتی که دارد باید راحت سر بزند. من با این سن و سالم اگر جای او بودم توپ را راحت تر تنظیم میکردم و دقیق تر می‌زدم.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل مجیدی برای وارد کردن مطهری در دو دقیقه پایانی چه بود! اصلا دو دقیقه به چه دردی می‌خورد؟ شاید فرهاد فکر می‌کرد بازی ۱۰ دقیقه وقت اضافه دارد ولی باز هم نباید این کار را می‌کرد.

طهماسبی گفت: مطهری باید از دقیقه ۷۰ می‌آمد تا اثرگذاری اش را نشان می‌داد. ۵ تساوی یعنی از دست رفتن ۱۰ امتیاز. اگر استقلال در این ۵ هفته ۲ بازی را می‌برد و سه بازی را می‌باخت الان ۶ امتیاز گرفته بود و به جای ۱۴ امتیاز با ۱۵ امتیاز کنار پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید:
طهماسبی: همیشه منتقد مدیریت استقلال بوده ام + فیلم
بهمن طهماسبی: امیدوارم مجیدی برنده جدال با قلعه نویی باشد
طهماسبی: ضریب اشتباهات داور بیشتر بود/ امروز داوری واقعا مشکل داشت

انتهای پیام /