به سازمان لیگ پیشنهاد داده‌اند فینال حذفی را در کرمانشاه برگزار شود؛ اتفاقی که شدنی نیست!

میزبان فینال فصل جاری از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در شرایطی هنوز از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران انتخاب و معرفی نشده است که شنیده می‌شود به مدیران فوتبال ایران پیشنهاد شده فینال حذفی را امسال در کرمانشاه برگزار کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این پیشنهاد به صورت رسمی از مدت‌ها قبل به مدیران سازمان لیگ داده شده  تا با توجه به حادثه تلخ زلزله که سال گذشته در استان کرمانشاه اتفاق افتاد و مردم زیادی را داغدار کرد،‌ به منظور همدردی با مردم زلزله زده و توجه بیشتر به رسیدگی به شرایطی مناطق زلزله زده‌، شهر کرمانشاه میزبان فینال این دوره از  جام حذفی باشد.

نکته قابل توجه اینجاست که مدیران سازمان لیگ خیلی دوست دارند که مقدمات انجام این بازی در کرمانشاه را فراهم کنند اما شرایط میزبانی این شهر در شرایط کنونی به هیچ عنوان برای این بازی مهم فراهم نیست. به ویژه اگر پرسپولیس بتواند به فینال مسابقات راه پیدا کند.

نکته قابل تامل اینجاست که در سه سال گذشته برگزاری فینال در خرمشهر هم با حاشیه ها و مشکلات بسیار زیادی همراه بود و مسولان سازمان لیگ را ناچار کرد به گرمای شدید هوا را بهانه  و اعلام کنند که این شهر دیگر امسال میزبان فینال نخواهد بود. با این اوصاف کرمانشاه هم به خاطر نداشتن امکانات مناسب خیلی بعید است که در شرایط کنونی به عنوان میزبان انتخاب شود و قطعا شهرهایی چون مشهد‌،اصفهان و تهران یا تبریز گزینه‌های اصلی میزبانی فینال خواهند بود.

گفتنی است که یک استادیوم 15 هزار نفری هم در کرمانشاه وجود دارد که نه تنها وضعیت چمن مناسبی ندارد،‌ بلکه سایر بخش‌های این ورزشگاه هم نیاز به بازسازی و حتی تکمیل پروژه ساخت دارد.