بوکس قهرمانی جوانان آسیا| یک پیروزی و دو حذفی دیگر برای بوکس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های بوکس جوانان قهرمانی آسیا از امروز (دوشنبه) در اولان باتور مغولستان آغاز شد و تا 7 روز ادامه خواهد داشت. در سومین روز از مسابقات بوکس جوانان آسیا، امروز (چهارشنبه) سه نماینده بوکس کشورمان به روی رینگ رفتند. 

ابتدا در وزن 49 کیلوگرم مصطفی ریگی مقابل نماینده تایلند قرار گرفت و ضمن پیروزی برابر این بوکسور قدرتمند راهی مرحله نیمه نهایی شد. در وزن 56 کیلوگرم، رامین بابالو مقابل نماینده ژاپن شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. سامان حسینی نماینده وزن 91+ کیلوگرم به مصاف نماینده کره جنوبی  رفت و در پایان به رای داوران بازنده اعلام شد و از گردونه مسابقات حذف شد. وی در طول مبارزه از ناحیه بینی مصدوم شده بود.

لازم به یاد آوری است، روز گذشته (سه‌شنبه) سبحان صحرایی در ۵۲ کیلوگرم مقابل سوراوت از تایلند قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه، نتیجه را به حریف واگذار کرد. امیر حسین دولتی نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده چین تایپه رفت و در پایان داوران دولتی را بازنده اعلام کردند و سومین مشت کشورمان نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در نخستین روز از این رقابت‌ها، امیررضا شکاری در وزن ۶۴ کیلوگرم به مصاف «دورخان» از قزاقستان رفت و با شکست مقابل این مشت زن از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی بوکس با ترکیب ۱۰ ملی پوش در این رقابت ها حضور پیدا کرده است. هدایت این تیم بر عهده امید رشید است و جاسم دلاوری (مربی) و ولی‌الله صالح نیا (مربی بدنساز) او را همراهی می کنند.

ترکیب تیم بوکس جوانان به شرح زیر است:

49 کیلوگرم: مصطفی ریگی 

52 کیلوگرم: سبحان صحرایی (حذف از گردونه رقابت‌ها)

56 کیلوگرم: رامین بابالو (حذف از گردونه رقابت‌ها)

60 کیلوگرم: امیرحسین دولتی(حذف از گردونه رقابت‌ها)

64 کیلوگرم: امیرضا شکاری(حذف از گردونه رقابت‌ها)

69 کیلوگرم: فرهاد مرادی

75 کیلوگرم: عبدالحکیم بیگدر

81 کیلوگرم: امین مجنونی

91 کیلوگرم: سیدمحمدعلی سیدصدری

 91 +کیلوگرم: سامان حسینی(حذف از گردونه رقابت‌ها)

منبع: فارس