بیرانوند به یک‌قدمی رحمتی رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت ابادان موفق شد یازدهمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند. رحمتی اما نتوانست مقابل فولاد خوزستان دروازه خود را بسته نگه دارد تا روی عدد 12 فعلا متوقف شود.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ هجدهم با برتری مطلق تراکتورسازی به پایان رسید. در این دیدار علاوه بر دوئل های فراوانی که در تمامی نقاط زمین وجود داشت در درون دروازه هم یک رقابت دیدنی بین محسن فروزان و پیام نیازمند در جریان بود.

فروزان و نیازمند در حالی پا به میدان گذاشته بودند که هر دو دروازه بان تا هفته بیستم موفق شده بودند ۹ کلین شیت را به نام خود به ثبت برسانند . در این صورت هر کدام از دروازه بان ها اگر می توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند به دهمین کلین شیت خود دست پیدا می کردند.

اما در پایان این دیدار با توجه به نتیجه این بازی این محسن فروزان بود که با بسته نگه داشتن دروازه اش دهمین کلین شیت را به نام خودش ثبت کرد و پیام نیازمند در در همان عدد نه با قی ماند. این در حالی است که سپاهان تا به حال چهارده بار و تراکتورسازی پانزده بار دروازه شان باز شده است. در جدول بسته نگه داشتن دروازه ، مهدی رحمتی در فاصله ده هفته به پایان لیگ برتر با ثبت ۱۲ کلین شیت در رتبه اول قرار دارد و بعد از آن بیرانوند با ۱۱ کلین شیت به دنبال اوست .