بیژن طاهری : دنبال سهمیه آسیا هستیم / دلتنگ ناصر حجازی هستم

با توجه به اینکه تیم سایپا تیم جوانی هست با برنامه ریزی بلند مدت دنبال این هستیم در آینده سایپا قدرتمندی بسازیم و در سال های آینده موفق باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگوی اختصاصی با شبکه لحظه گفت:دلم خیلی برای فوتبال تنگ شده است و تا حالا سابقه نداشته که به جز تعطیلات این مقدار در خانه نشسته باشیم و از فوتبال دور باشیم.

بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا در مورد شرایط تیم در روزهای مبارزه با کرونا گفت:ما مدتی هست که داریم تمرینات آنلاین را مانند دیگر تیم ها پیگیری می کنیم و بازیکنان تیم ما زیر نظر کادر فنی در حال تمرین هستند و امیدواریم هرچه زودتر این بحران حل شود و تمرینات در زمین پیگیری کنیم.

سایپا بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی می کند

وی در مورد تیم جوان سایپا گفت:ما از روز اول گفتیم این سایپا برای آینده باشگاه ساخته می شود و نه برای این فصل و ما برنامه سه ساله داریم که بتوانیم در نهایت سهمیه لیگ قهرمان آسیا را بگیریم و در لیگ نوزدهم نشان دادیم که تیم بسیار شایسته ایی است و بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در بعضی بازی ها خوب نبودیم و در بیشتر بازی ها اشتباهات داوری به گفته کارشناسان به ضرر ما بوده است ولی با این حال شرایط ما خطرناک نیست و با برنامه ایی که داریم قطعا دو سال دیگ جز مدعیان لیگ برتر خواهیم بود و جوانان شایسته ایی را به فوتبال معرفی خواهیم کرد.

ناصر حجازی مسیر زندگی من را عوض کرد

بیژن طاهری در مورد خاطرات خود با ناصر حجازی گفت: من روز های اولی که به بنگلادش رفته بودم در خانه ناصر خان حجازی بودم و آن روزها در کنار مرحوم ناصر حجازی خیلی خاص بود با اینکه سال های زیادی از ان زمان گذشته ولی خوب من همیشه صحبت ها و نصحیت های ایشان در ذهن خود دارم و همیشه صحبت های ایشان سرحوله زندگی من بود و من خودم را یک آدمم خوشبخت می دانم و خوشحالم که با بزرگان فوتبال هم کلام بودم و توانسته ام تا اینجا نام خوبی از خودم در فوتبال به جای بگذارم و خداروشکر به خاطر گوش دادن به صحبت های ناصر خان از من همیشه به خوبی یاد می شود.

وی در ادامه گفت:ما همراه با ناصر خان در بنگلادش همه قهرمانی و جام ها را درو می کردیم و باهم زندگی خوبی داشتیم و شب ها با هم صحبت می کردیم و تلاش می کردیم از ایران خبر بگیریم.آن زمان مثل الان نبود که همه ی جا دنیا راحت بتوانیم تماس تصویری داشته باشیم و راه ارتباط خیلی سخت بود برای مثال اگر ما نامه ی برای ایران میفرستادیم یک ماه بعد جوابش برای ما می آمد و آن روزها تنها چیزی مارا اذیت می کرد دلتنگی خانواده هایمان بود.

بیژن طاهری در مورد صمیمت اش با ناصر حجازی گفت: من از کودکی عاشق ناصر حجازی بودم و در زمانی با ایشان در استقلال همبازی بودم و روزی که مرحوم حجازی در حال هماهنگی کار های خود برای حضور در بنگلادش بود به من قول داد که اگر بروم تو را هم با خودم خواهم برد و از من خواست که آمادگی بدن خودم را حفظ کنم و به قول خودش عمل کرد و بعد از رفتن به محمدان بنگلادش من را به آنجا برد و من نیز او را رو سفید کردم و توانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد قهرمانی لیگ برتر در صورت برگزار نشدن مسابقات اظهار داشت:به نظر من تیم های پرسپولیس،استقلال و سپاهان قهرمانی ندیده نیستند.تیم سپاهان تنهای تیم ایرانی است که جام باشگاه های جهان حضور داشته است و تیم های پرسپولیس استقلال کلی افتخار در کارنامه خود دارند و به نظر من قهرمانی ندیده نیستند و فرصت برای قهرمانی همیشه دارند و در نهایت سلامتی مردم از هر موضوعی مهم تر است و باید منتظر دستور ستاد مبارزه با کرونا باشیم تا تصمیم نهایی بگیرند و ما نیز تابع قوانین و دستورات هستیم. اگر کسی با برگزاری مسابقات جان خود را ازدست بدهد دیگر هیچ جای جبرانی نیست ولی همیشه می شود جام گرفت و قهرمان شد.

در مورد استقلال نمی توانم صحبت خاصی کنم

او در پایان گفت:من همیشه بازی های استقلال را دنبال می کنم و امیدوارم مشکلات باشگاه استقلال نیز حل شود و همیشه آبی های پایتخت موفق شوند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: طاهری: با این شکل داوری‌ها مربیان نمی‌توانند جوانگرایی کنند