تابستان داغ در انتظار پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تابستان بسیار شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و اتفاقات نقل و انتقالاتی زیادی حول باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر ، فصل خوبی را سپری نمی کند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم به کیفیت پایین خریدهای جدید این تیم در این فصل باز می گردد. به گفته کارشناسان فوتبال ، بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند و البته چند بازیکن ایرانی که در تابستان خریداری شدند، نتوانستند خودشان را با شرایط بازی در پرسپولیس وفق دهند و عملکرد خوبی نداشتند. طی روزهای گذشته در مورد بعضی از نفرات مورد نظر پرسپولیس برای فصل آینده نوشتیم ولی باشگاه پرسپولیس به خاطر حفظ تمرکز نفرات فعلی ، اخبار نقل و انتقالات را تکذیب کرد.

با این حال درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ، اعلام کرد که از یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مدنظرش را دریافت کرده و اسامی تمدیدی ها را هم سرمربی پرسپولیس به درویش داده است. نکته جالبی که در خصوص لیست بازیکنان تمدیدی باشگاه پرسپولیس وجود دارد ، کمی عجیب است. شنیده های ما نشان می دهد ، یحیی گل محمدی تا این لحظه فقط نام ۳ بازیکن را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده و مدیران پرسپولیس هم طی هفته های گذشته مذاکره برای تمدید این نفرات را شروع کردند. مهدی ترابی ، میلاد سرلک و احسان پهلوان ۳ بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با آن ها مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید:
تلاش برای صلح بین رادوشوویچ و پرسپولیس جواب می‌دهد؟
نگاهی به مسیرپرسپولیس تا پایان فصل جاری
گزارش تمرین پرسپولیس| تمرین سبک و یک ساعته‌ سرخ ها

انتهای پیام/