تاب شکست!؟ استاد جنجال‌سازی هستید

باشگاه پارس جنوبی جم نسبت به اتفاقات و حواشی‌های بازی دوستانه امروز این تیم و ادعای باشگاه شهرداری آستارا واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه پارس جنوبی جم ضمن انتشار صحنه‌هایی از بازی دوستانه امروز برابر شهرداری آستارا با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات و حواشی‌های بازی دوستانه امروز و همچنین ادعای باشگاه شهرداری آستارا واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه پارس جنوبی جم آمده است:
*لطفا به شعور مخاطب توهین نکنید.
در شرایطی که قرار بود مسابقه امروز برابر شهرداری آستارا در قالب یک دیدار دوستانه و در راستای آماده سازی پیش فصل دو تیم در شرایط کاملا حرفه‌ای و فوتبالی برگزار گردد اما بارها در طول مسابقه شاهد ارائه بازی خطرناک و فیزیکی از سوی تیم میهمان بودیم. از آنجایی که احتیاط در مسابقات دوستانه پیش فصل در جهت جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان الزامی و شرط اول است در همین راستا در طول مسابقه بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی به صورت مکرر از کادرفنی محترم باشگاه شهرداری آستارا درخواست داشتند تا به بازیکنان تیم‌شان متذکر شوند تا بازی آرام و به دور از هر گونه برخورد فیزیکی را ارائه دهند اما علارغم درخواست‌های مکرر و محترمانه اعضای تیم پارس جنوبی از کادرفنی و بازیکنان شهرداری آستارا علاوه بر اینکه هیچ گونه ترتیب اثری در این زمینه صورت نگرفت بلکه از سوی اعضای نیمکت و بازیکنان این تیم نسبت به عوامل تیم پارس جنوبی فحاشی‌هایی نیز صورت گرفت.
از سوی دیگر باشگاه شهرداری آستارا در اقدامی غیر حرفه‌‌ای با تقطیع صحنه درگیری بازیکنان دو تیم و صرفا با انتشار صحنه درگیری مدعی شده است که شروع این درگیری بازیکن خوش اخلاق تیم پارس جنوبی جم بوده که اتفاقا تابحال هیچ گونه سابقه درگیری و محرومیت انضباطی در این تیم نداشته است.
در این خصوص انتظار می رفت باشگاه شهرداری آستارا به صورت حرفه‌ای عمل کرده و صحنه کامل منجر به این درگیری را منتشر می کرد تا علاوه بر اینکه به شعور مخاطبان توهین نمی شد مشخص می گردید که چه کسی و یا کسانی شروع کننده و ایجاد درگیری و جنجال‌های مسابقه مثلا دوستانه بوده است.
در همین راستا و با توجه به روشن شدن افکار اذهان عمومی باشگاه پارس جنوبی جم صحنه‌های کامل بازی خطرناک و فیزیکی بازیکنان شهرداری آستارا و همچنین صحنه منجر به ایجاد درگیری، جنجال و بدنبال آن نیمه تمام ماندن مسابقه را منتشر می نماید تا به همگان علی الخصوص مخاطبان و اهالی فوتبال روشن و اثبات گردد که چه تیمی تاب شکست را ندارد و چه تیمی در انجام کارهای غیرحرفه‌ای و جنجال‌سازی حتی در یک دیدار دوستانه به قیمت کسب نتیجه شهره خاصی را دارد.
فلهذا باشگاه پارس جنوبی جم همواره اصول اخلاق‌ حرفه‌ای را سرلوحه خود قرار داده و بر رعایت آن فارغ از هر نتایجی که در مسابقات‌ رقابت‌های مختلف کسب کرده؛ چه در مستطیل سبز و چه در خارج از مستطیل سبز بر آن تاکید داشته و پایبند بوده است؛ بر این اساس امید است تا سایر باشگاه‌ها نیز با رعایت این اصل مهم در راستای حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها علی الخصوص در رقابت‌های لیگ یک قدم پیش بگذارند‌.
انتهای پیام /