تارتار؛ جنگ نیمکت سرمربیگری پرسپولیس را در دوران پسا کالدرون می‌بَرد؟

تارتار به گزینه های روی میز پرسپولیس یعنی علی دایی و یحیی گل محمدی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ، وضعیت بازگشت گابریل کالدرون اگر تا دیروز در حاله ای از ابهام قرار داشت حالا با قاطعیت می توان گفت که دیگر خبری از بازگشت مربی آرژانتینی به ایران نیست. دستیار اسپانیایی کالدرون نیز صبح امروز ایران را به مقصد کشورش تا ترک کرد تا کورسوی امید بازگشت کادر فنی موفق پرسپولیس از بین برود.

حالا مدیران باشگاه و اعضای هیات مدیره که چاره ای جز انتخاب سرمربی ایرانی ندارند، گزینه های روی میز یعنی علی دایی و یحیی گل محمدی را دارند. گفتنی است با یحیی در این باره صحبت هایی شده اما باتوجه به اینکه مدیران شهرخودرو در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا هستند اجازه فسخ قرارداد به مربی خود را نمی دهند. همچنین علی دایی که با پیشنهاد جدی فدراسیون فوتبال برای مربیگری در تیم ملی رو به رو شده؛ حالا یک پیشنهاد خوب دیگر از پرسپولیس خواهد داشت. هرچند بسیاری از هواداران این تیم از بازگشت او استقبال نمی کنند اما زمانی که شهریار فوتبال ایران خارج از گود باشد یکی از گزینه های همیشگی است.

در این بین اما یک گزینه می تواند سورپرایز سرخ ها را تکمیل کند؛ «مهدی تارتار»سرمربی موفق نفت مسجدسلیمان که پانزده هفته پیاپی تیمش را بدون شکست در لیگ برتر حفظ کرد و حتی موفق شد استقلال استراماچونی را مسجدسلیمان متوقف کند و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد باتوجه به عدم دریافتی کامل از باشگاه میتواند قراردادش را به صورت یکطرفه و قانونی فسخ کند تا اولین تجربه حضورش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی کسب کند.

تارتار اتفاقا یکی از گزینه های نزدیک به هدایت سرخ ها است چرا که در چند سال اخیر با حضور در تیم های نه چندان قدرتمند نتایج قابل قبولی کسب کرده است، از کسب رتبه دوم با پارس جنوبی در لیگ هفدهم در پایان نیم فصل نخست تا همین رکورد بی شکستی با نفت مسجدسلیمان. باید دید تارتار در تقابل با دو پرسپولیسی دیگر تا چه حد شانس خواهد داشت تا به تیم محبوبش بازگردد؟