تارتار سرمربی جدید پرسپولیس؟!

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان در جلسات پنهانی باشگاه پرسپولیس گزینه سرمربیگری جدید این تیم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گابریل کالدرون احتمال دارد به دلیل پرداخت نشدن طلبش از پرسپولیس جدا شود . گفته می شود مشکل اصلی مدیران پرسپولیس در مورد این سرمربی، قرارداد او با نفت مسجد سلیمان است که اجازه جدایی به او را نمی دهد شنیده می شود مهدی تارتار که به این موضوع واقف است و به دلیل شرایط مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان از همان بند معروف استفاده می کند و به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ خواهد کرد.

طلب مهدی تارتار و بی پولی باشگاه باعث شده به دلیل تعویق در دریافتی های این سرمربی امکان فسخ یک طرفه را برای او مهیا کند. شاید پرسپولیس مقصد بعدی سرمربی جوان و مو فق این سال های لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود اردوی نیم فصل خود را در کشور قطر برگزار کند اما با شرایط بوجود آمده و بحران نظامی در منطقه پس از ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی گفته می شود تمامی اردو های برون مرزی لغوشده است و تیم ها باید در کمپ های داخلی اردوی های نیم فصل را برگزار کنند.

با شرایط موجود و در صورتی که کالدرون سرمربی آرزانتینی پرسپولیس در اردوی داخلی این تیم حاضر نشود به احتمال فراوان مذاکرات برای حضور سرمربی جدید جدی تر دبنال خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در زمینه نقل و انتقالات هنوز نتوانسته گزینه های مد نظر کالدرون را جذب کند و این هم یکی دیگر از دلایل جدایی احتمالی این سرمربی خارجی است.