تاریخچه بازی های استقلال و سپاهان

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه 23 فروردین‌ماه در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود استقلال تهران خواهد رفت.

طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر نتایج پر‌نوسانی داشته‌اند و در 6 بازی آخر خود در لیگ برتر تنها 2 پیروزی داشته‌اند و 6 امتیاز حساس را در 3 بازی با کسب تساوی از دست داده‌اند و یک شکست نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند؛ همین عملکرد سبب شده سپاهان از صدر جدول و پرسپولیس فاصله 4 امتیازی بگیرد و کار را برای کسب قهرمانی سخت کند.

استقلال تهران اما که توانسته بود با کسب 9 پیروزی در 10 هفته متوالی خود را به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اضافه کند، در 2 هفته گذشته و با شکست برابر پرسپولیس، حریف مستقیم در راه قهرمانی و تساوی برابر سایپا تا حدودی شانس خود را برای کسب این عنوان از دست داده است.

این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت بالایی برخوردار است، سپاهان با 3 امتیاز بیشتر یک رده بالاتر از آبی‌پوشان قرار گرفته است و همین موضوع سبب شده شاگردان شفر در استقلال برای کسب 3 امتیاز و رسیدن به سپاهان به اصفهان سفر کنند.

از نکات جالب دیگر این بازی، برگزاری آن در ورزشگاه نقش‌جهان است که برای اولین بار مجوز استفاده از طبقه دوم آن از سوی هواداران صادر شده است و این ورزشگاه چشم انتظار حضور 75 هزار تماشاگر مشتاق و بانشاط است؛ هواداران سپاهان اما این فرصت را دارند تا با تکمیل ورزشگاه نشان دهند برای حمایت از تیم شهر خود تمام قد پای کار هستند.

خلاصه بازی های اخیر این دو تیم را می توانید در ادامه ببینید: