تا زمان مشخص شدن ادامه حضور گواردیولا در سیتی، استرلینگ قرارداد جدید امضا نمی‌کند!

وینگر ۲۴ ساله سیتیزن‌ها، به دلیل آینده نامعلوم سرمربی خود، پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرد. قرارداد کنونی استرلینگ تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ به نظر می‌رسد ادامه حضور ستارگان منچسترسیتی در این تیم، منوط به تمدید قرارداد پپ گواردیولا باشد. سرمربی اسپانیایی از فصل ۲۰۱۶/۱۷ هدایت سیتی را بر عهده گرفت و قراردادش تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. با نزدیک شدن به پایان قرارداد گواردیولا، شایعات زیادی از ادامه حضورش روی نیمکت منچسترسیتی یا رقم خوردن آینده مربی‌گری او در تیم دیگری به گوش می‌رسد.

با توجه به این شایعات و احتمال جدایی گواردیولا، رحیم استرلینگ از تمدید قرارداد خود با منچسترسیتی علیرغم دستمزد بالای پیشنهادی سر باز زده است. باشگاه به او پیشنهاد تمدید با دستمزد هفتگی ۴۵۰ هزار پوند را داد. رحیم استرلینگ برای تمدید قرارداد خود، منتظر تمدید قرارداد گواردیولا و ادامه حضور این سرمربی روی نیمکت منچسترسیتی است.

ملی‌پوش ۲۴ ساله از مهره‌های کلیدی گواردیولا در سیتی محسوب می‌شود. او از آغاز فصل گذشته تا کنون، در ۶۸ بازی برای تیمش ۳۹ گل به ثمر رسانده است. همچنین او آمار ۲۳ پاس گل طی این مدت را در کارنامه دارد.

تمدید قرارداد با پپ گواردیولا و همچنین بازیکن حامی این مربی از چالش‌های بزرگ مدیران سیتی در ماه‌های پیش‌رو خواهد بود.