تحقیر شاگردان ساری توسط تیم رده دهم جدول

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فصل اول ساری در چلسی در حالی به سمت بحران می رود که تیمش در استادیوم خانگی بورنموث با 4 گل متحمل شکست شد.

گل های نیمه دومِ کینگ، بروکس و دنیلز چلسی را وارد منجلاب کرد تا آنها افرادی باشند که پنجمین شکست آبی ها را در دو ماه اخیر در لیگ جزیره به ثبت می رسانند. وضعیت در جدول به گونه ای است که آرسنال در جایگاه چهارم قرار دارد و چلسی یک رتبه سقوط را تجربه کرد  و این وضعیت با توجه به حال و هوای این روزهای منچستر یونایتد آماده و سرحال که فقط دو امتیاز با آنها فاصله دارند ساری را برای عوض کردن رویه مجاب می کند.

هواداران چلسی بعد از اینکه باشگاه شان، هیگواین را طی یک قرارداد قرضی به خدمت گرفته ساری را متهم به بی اطلاعی از کار خود و فضای باشگاه کردند.

هیگواین که برای جایگزینی موراتا و ژیرو در ترکیب بود در کنار کل اعضای تیم در بازی نتوانستند تمام کنندگی خود را به نمایش بگذارند، با اینکه آنها در نیمه اول سلطه خوبی بر بازی داشتند ولی موفق به ثبت گل نشدند.

بازیکنان چلسی با آن همه پاسکاری و حفظ توپ نتوانستند موقعیت های آنچنانی خلق کنند ولی از میان آنها می توان به موقعیت خلق شده توسط پدرو اشاره کرد که از هیگواین گذر کرد اما کواچیچ نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

آنها باید متوجه اشتباه خود می شدند و شروع به خلق موقعیت های بهتری می کردند که این اتفاق پیش نیامد و به قیمت اولین شکست آنها با اختلاف 4 گل  از سال 1996 مقابل لیورپول تمام شد.

مهره های تهاجمی تیم بورنموث چند بار دروازه بان چلسی یعنی آریزابالگا را با شوت های خوب خود وادار به واکنش کردند ولی موقعیت های بیشتری هم داشتند. بروکس می توانست تیمش را پیش بیندازد که با عدم کنترل خوب این فرصت را هدر داد اما این ملی پوش ولزی در ادامه یک پاس به کینگ رساند تا هم او اشتباه خود را جبران کند و هم کینگ گل اول را به ثمر برساند. واکنش چلسی به این گل هم مانند نیمه اول با موقعیت های نصفه نیمه بود.

این بار خود بروکس دست به کار شد و پاس کینگ را با دریبل لویز تبدیل به گل کرد.

کینگ در دقیقه 74 گل دوم خود و سوم تیم را به ثمر رساند و در دقایق پایانی دنیلز کار شاگردان ساری را یکسره کرد.

مترجم: علیرضا الیاسی

منبع: بین اسپورت