تحلیل روز |ترابی و بشار رسن؛ مهره گمشده گابریل کالدرون در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، ؛ پرسپولیس بعد از هفته های پرفراز و نشیبی که در میانه فصل داشت حالا ظاهرا به ثبات قابل قبولی رسیده و هواداران می توانند این انتظار را داشته باشند که سرخپوشان دیگر بی دلیل نبازند.

این تیم بعد از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی و شکست مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی و در واقع کسب تنها یک امتیاز از دو مسابقه روند صعودی خود را آغاز کرد. پرسپولیس بعد از این دو دیدار نه چندان قابل قبول، سه پیروزی در لیگ و یک برد در جام حذفی کسب کرد و با 4 برد پیاپی هواداران تیمش را امیدوار کرد.

بعد از بازگشت بشار رسن، ظاهرا مهره گمشده‌ی کالدرون پیدا شد و او با چینش صحیح در خط هافبک توانست توازن قابل قبولی را حتی در خط حمله نیز درست کند. با بازگشت بشار رسن، احمد نوراللهی نیز به جای مورد علاقه خودش بازگشت و مهدی ترابی بعد از هشت هفته توانست در پستی بازی کند که در سایپا درخشش را آغاز کرده بود؛ همان هافبک چپ که فضای قابل قبولی را به ترابی می داد و توانست علاوه بر گلزنی های پی در پی، پاس گل خوبی هم به بازیکنان هم تیمی خود بدهد.

ترابی فعلا با زدن شش گل زده و دادن 5 پاس گل بهترین بازیکن سرخ ها در لیگ برتر است. بشار نیز در بازگشت توانسته دو پاس گل بدهد و روی سه گل تاثیر مستقیم داشته باشد.

حالا اگر این تیم بتواند بازی عقب افتاده خود را مقابل نساجی با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمانی نیم فصل را در اختیار خواهد داشت هرچند باید پیش از این دیدار حساس با پارس جنوبی جم بازی کند.