تحلیل روز | سورپرایز مارک ویلموتس برای لیست جدید تیم ملی چیست؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد که طی آن 23 بازیکن مدنظر ویلموتس برای دیدار حساس با عراق باید خودشان را روز یکشنبه به کادر فنی در محل کمپ تیم های ملی معرفی کنند. این بازیکنان عبارتند از:

۱.علیرضا بیرانوند
۲.محمد رشید مظاهری
۳.پیام نیازمند

۴.وریا غفوری
۵‌.سید مجید حسینی
۶.حسین کنعانی زادگان
۷.میلاد محمدی
۸‌.محمد نادری
۹.مرتضی پورعلی گنجی
۱۰.رامین رضاییان
۱۱.سیاوش یزدانی

۱۲.امید ابراهیمی
۱۳.احسان حاج صفی
۱۴.علی کریمی
۱۵.احمد نوراللهی
۱۶.مسعود شجاعی
۱۷.وحید امیری

۱۸.کریم انصاری فرد
۱۹.علی قلی زاده
۲۰.محمد محبی
۲۱.کاوه رضایی
۲۲.سردار آزمون
۲۳.مهدی طارمی

این درحالی است که طبق معمول انتقاداتی نسبت به لیست هر سرمربی در دنیا مطرح می شود. در لیست جدید جای مهدی ترابی خالی است؛ این بازیکن با توجه به دادن سه پاس گل و زدن سه گل در لیگ برتر از بازیکنان شاخص فوتبال ایران محسوب می شود اما برای دومین بار پیاپی جایی در لیست 23 نفره ویلموتس ندارد. وریا غفوری که در پنج هفته ابتدایی به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب از لیست تیم ملی خط خورده بود در سه هفته اخیر با درخشش در ترکیب استقلال بار دیگر به تیم ملی ایران برگشته است. همچنین مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در غیاب اشکان دژاگه نماینده باشگاه تراکتور در تیم ملی است. عدم دعوت از جهانبخش این بار کسی را شوکه نکرده و باتوجه به سکونشینی این بازیکن در برایتون انگلیس شاید حالاحالاها او جایی در تفکرات ویلموتس نداشته باشد.

گفتنی است عدم دعوت شجاع خلیل زاده نیز در فضای مجازی بحث داغی را به راه انداخته و کاربرها عقیده دارند این بازیکن هنوز در لیست سیاه مربی قرار دارد. دیدار حساس تیم ملی ایران و عراق در هفته چهارم انتخابی جام جهانی قطر عصر چهارشنبه در ورزشگاه امان برگزار خواهد شد.