تراکتور چگونه تبدیل به مدعی قهرمانی شد / دنیزلی در هفتاد سالگی تفکراتش را تغییر داد

به گزارش خبرنگار ورزشی لحظه؛ تیم فوتبال تراکتور با پیروزی پرگل مقابل نساجی نه تنها سنگین ترین شکست این تیم را در ورزشگاه شهید وطنی رقم زد بلکه تفاضل گل نه چندان خوبش را نیز در پایان هفته هفتم بهبود بخشید.

تراکتور در این مسابقه که عصر دیروز برگزار شد توانست با پیروزی خوب چهار بر صفر از سد نساجی عبور کند و حالا فقط به علت تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. در این مسابقه ساسان انصاری ستاره اصلی تیمش بود که توانست به فاصله دو دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کند و کمک شایانی به تیمش کند تا تفاضلش را بهبود ببخشد.

دنیزلی که در سه دفعه قبلی که در تیم های ایرانی پرسپولیس و پاس مربیگری کرده بود به دلیل تهاجمی بودن، گل های زیادی را دریافت می کرد و همین عامل اصلی عدم قهرمانی پرسپولیس و پاس در دوره های تحت مربیگری او بود. در فصل نوزدهم اما دنیزلی ترجیح داده ابتدا خط دفاع تیمش را تقویت کند و بعد به فکر گلزنی تیمش باشد.

تا اینجای کار تراکتور میانگین 1.1 گل زده در هر مسابقه را دارد ولی با هفت کلین شیت رکورد کم نظیری را در فوتبال ایران البته همراه با سپاهان اصفهان به ثبت رسانده است و باید دید در پایان لیگ کدام تیم می تواند عنوان قهرمانی را بدست بیاورد. به جمع این دو تیم باید شهرخودرو را نیز اضافه کرد که مدعی جدی قهرمانی با یحیی است.

خبرنگار: سپهر خرمی