ترکاشوند : در ست اول شهرداری گنبد را دست‌کم گرفتیم / بازیکنانم حرف گوش کن هستند

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنانم در ست اول تیم حریف را دست کم گرفتند و همین موضوع به ما ضربه زد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد ترکاشوند پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ست اول را بد باختیم و فکر نمی‌کردیم اینگونه شود. تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم که در سه ست بعدی توانستیم به پیروزی برسیم. اوج کار در ست سوم بود که از حریف عقب بودیم و با چند تغییر توانستیم به بازی برگردیم. تاجر، پشت خط زن تیم حریف واقعاً امروز عالی بازی کرد و تیم ما را تحت فشار قرار داد. 

سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص بازی در سالن ساپکو، خاطرنشان کرد: ما خودمان در این سالن بیگانه هستیم و تنها دو جلسه تمرین کرده ایم. سومین روز امروز بود. سالن خوبی است و شرایط نور و کف‌پوش آن بسیار مناسب است. با شرایطی که سالن ساپکو دارد بازیکنان دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند و فکر می‌کنم کمتر سالنی چنین شرایط استانداردی دارد.

ترکاشوند عنوان کرد: نسبت به بازیکنان حریف شناخت خوبی داشتیم، اما در ابتدای بازی ذهنیت بازیکنان درست نبود، چون فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی شهرداری گنبد را شکست دهند. گنبد تیم خوبی است، اما بازیکنان ما فکر کردند بازیکنان حریف خسته هستند و نمی‌توانند با تمام قوا بازی کنند.

وی گفت: تیم ما جوان است و تنها چند بازیکن نسبتاً باتجربه داریم. بیشتر زمان ما صرف کار کردن از نظر روحی و روانی روی بازیکنان است. کار سختی داریم، اما بازیکنانم حرف گوش کن هستند و هر زمانی که به حرف‌های کادر فنی گوش کنند موفق می‌شوند.

منبع: فارس